معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه خبر داد:

ذخیره سازی یک هزار و دویست مترمکعب آب با احداث چهار سپتیک/ لوپ غربی پل نبوت به زودی افتتاح می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه گفت: یک هزار و دویست مترمکعب آب با احداث چهار سپتیک ذخیره سازی می شود.

ذخیره سازی یک هزار و دویست مترمکعب آب با احداث چهار سپتیک/ لوپ غربی پل نبوت به زودی افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محمد کاظم زوار معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه اظهار کرد: با هدف ذخیره آب مورد نیاز جهت آبیاری تحت شبکه پارک‌ها و فضا‌های سبز در چهار منطقه از شهر ارومیه سپتیک طراحی شده است.

وی افزود: این سپتیک‌ها با مجموع ظرفیت یکهزار و ۲۰۰ مترمکعب توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه طراحی شده و هم اکنون مراحل اجرایی آن ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه گفت:: سپتیک‌های احداثی در مناطق پارک جنگلی، بوستان استقلال، نهالستان حاجی پیرلو و جنب پل ابوذر هر کدام با ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب و با استفاده از دیوار بتنی مسلح در ابعاد ۱۰×۱۰×۳ متر طراحی شده است.

زوار ادامه داد: این سپتیک‌ها در مجموع با صرف اعتباری نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال طراحی شده که عملیات ساخت دو سپتیک پایان یافته و مابقی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد، پس از تایید دستگاه نظارت معاونت فنی و عمرانی آماده آبگیری می‌شود.

وی همچنین با اشاره به روند احداث لوپ غربی پل نبوت تصریح کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده و با توجه به پیشرفت فیزیکی در عملیات عمرانی لوپ غربی پل نبوت، اجرای این پروژه کلیدی _. ترافیکی در مراحل پایانی بوده و در روز‌های آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری گفت: با توجه به ترافیک موجود در محور کاشانی_شیخ تپه و کاشانی_امامت طرح دوربرگردان و کنارگذر لوپ غربی پل نبوت با هدف کاهش و روانسازی بار ترافیکی محدوده مورد نظر، آماده و همزمان با کسب مجوزات قانونی از یک ماه پیش، عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال (با احتساب هزینه آزادسازی املاک و جابجایی تاسیسات و ...) آغاز شده و مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

 

انتهای پیام/ی

 

افتتاح لوپ غربی پل نبوت

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.