قرجه‌‌طیار در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان؛

سلطانی‌فر به ورزش استانها و مناطق کمتر توسعه‌یافته توجه بالایی دارد

نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس گفت:قشر عظیمی از جمعیت کشور جوانان هستند و سلطانی‌فر به ورزش استانها و مناطق کمتر توسعه یافته توجه بالایی دارد.

سلطانی‌فر به ورزش استانها و مناطق کمتر توسعه‌یافته توجه بالایی داردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قرجه‌‌طیار نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: قشر عظیمی از جمعیت کشور جوانان هستند و نیازهای خود را دارند لذا مدیری آشنا به این حوزه را می طلبد که این پست لایق سلطانی‌فر است.

 نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس گفت:در تمام این مدت حتی وی یک سفر خارجی نرفتند و برای بررسی امکانات ورزشی استانها به سفرهای داخلی پرداختند.

وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) معتقد بودند ضمن اینکه ورزش از نظر شخصی عامل تهذیب و تذکیه نفس می شود و جوانان نیز مایه عزت و افتخار کشور می دانستند، ورزشکاران را نیز پیشگامان ملت بزرگ ایران در میادین بین المللی برای صدور ارزش های اسلام و انقلاب معرفی می کردند. مقام معظم رهبری نیز همواره خواستار پاک نگه داشتن محیط ورزش و ترویج ارزش های دینی و معنوی در محیط های ورزش و تحرک و شادابی جوانان هستند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قشر عظیمی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند و نیازهای مخصوص خود را دارند، اظهار کرد: بر این اساس وزارت ورزش و جوانان مدیری فهیم، بلند نظر و کاردان و آشنا به ورحیات و مطالبات نسل جوان امروز را می طلبد که بنابراین صراحتا عرض می کنم سکانداری این کشتی زیبنده آقای سلطانی فر است.

وی با اشاره به اینکه سلطانی فر مدیری توانمند و برنامه ریز، توانا، خلاق و بی ادعا است، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ذره ای از مسیر انقلاب فاصله نگرفته است و در طول سی سال مسئولیت اجرایی همیشه با تواضع و فروتنی و بدون کمترین حاشیه پردازی به انجام وظیفه پرداخته است.

طیار با بیان اینکه سلطانی فر در مدت 9 ماه گذشته نگاه ویژه ای به ورزش در استانهای محروم و کمتر توسعه داشته است، ادامه داد: خوشبختانه در برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به توسعه زیرساختها در این مناطق اشاره شده که قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی ماه های گذشته شاهد حاشیه پرهیزی و حاکمیت روح آرامش در حوزه ورزش بوده ایم، گفت: بر این اساس تیم ملی فوتبال کشورمان توانست برای اولین بار در تاریخ با اقتدار کامل و قبل از اتمام بازی های مقدماتی در میان تیم های نخست به جام جهانی روسیه صعود کند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان طی چند ماه گذشته به سفرهای خارج نرفته و بر این اساس تمام وقت خود را به شناسایی مشکلات و ظرفیت های ورزشی در استانها اختصاص داده است، تصریح کرد: تنظیم و تهیه ساختار و شرح وظایف قانونی وزارتخانه و اسانامه فدراسیون های ورزشی گام بلندی در راستای دستیابی به سازمان نظام مند در حوزه ورزش بوده است.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل چهارمین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار