معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث:

آغاز پذیرش بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث

حجت گفت:دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

آغاز پذیرش بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیثبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از آغاز پذیرش و تکمیل ظرفیت بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد.

وی با اشاره به اطلاعیه اخیر سازمان سنجش در خصوص آغاز زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی گفت: داوطلبان علاقه‌مند اعم از کسانی که در آزمون سراسری سال97 ثبت‌نام کرده یا نکرده باشند می‌توانند از روز چهاردهم تا سی ام مهرماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه قرآن و حدیث ثبت‌نام کنند.

وی عنوان کرد: رشته‌های این دانشگاه برای تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی، سه رشته علوم قرآن حدیث، فقه و حقوق اسلامی و روانشناسی است که این دوره‌ها به صورت مجازی و نیز حضوری در شهر تهران(شعبه شهر ری) پذیرش دانشجو دارد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اعلام شرایط پذیرش گفت: متقاضیان شرکت در تکمیل ظرفیت باید دارای مدرک دیپلم نظام قدیم یا پیش دانشگاهی یا کاردانی باشد.

وی افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی این دانشگاه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی www.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

حجت تصریح کرد: در سال تحصیلی 98ـ97 از مجموع 771نفر پذیرفته شده در سه مقطع، 98نفر از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه جذب شدندکه از تسهیلاتی مانند تحصیل رایگان یا تخفیف ویژه طلاب بهره‌مند شدند.

دانشگاه قرآن و حدیث، وابسته به مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی در عرصه علوم اسلامی است که به منظور تربیت متخصص و کارشناس در این حوزه هر ساله علاوه بر پذیرش در مقاطع سه گانه از طریق آزمون‌های سراسری بخشی از ظرفیت پذیرش خود را با پذیرش از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تکمیل می کند.

انتهای پیام/ش

ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث

برچسب ها: حوزه علمیه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.