دانش آموزان زنجانی در جشنواره خوارزمی خوش درخشیدند

مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان زنجانی در مرحله کشوری سومین جشنواره خوارزمی موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان با اعلام این خبر گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی برای سومین سال پیاپی برای دانش‎آموزان دوره اول متوسطه برگزار می‎شود.
تمجیدی هدف از برگزاری مسابقات را ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و شیوه ی کشف و حلّ خلاقانه ی مسائل، فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعداد‌ها و خلاقیت های دانش آموزان، کاربردی کردن دانش و ارتباط دادن آن با نیاز‌های جامعه و موقعیت های زندگی، توجّه ویژه به دستاورد‌های علمی و عملی دانش آموزان برای ورود به میدان رقابت‌های علمی اعلام کرد.
وی افزود: دانش‎آموزان دوره متوسطه اول استان در ۶ محور علوم آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، مطالعه و پژوهش، دست سازه ها، زبان انگلیسی و بازارچه‌های دانش آموزی و در ۳ مرحله مدرسه ای، منطقه‎ای و استانی به رقابت پرداختند که در نهایت ۱۰ نفر ازبرگزیدگان استانی به رقابت‌های کشوری اعزام شدند.

مرحله کشوری سومین جشنواره نوجوان خوارزمی از ۲۵ الی ۲۷ مرداد ماه در شهر مشهد مقدس برگزار شد که دانش آموزان استان زنجان در رشته‌های زبان وادبیات فارسی، پژوهش، دست سازه و فعالیت‌های آزمایشگاهی موفق به کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری در این مسابقات شدند.

انتهای پیام/خ


موفقیت دانش آموزان زنجانی در مرحله کشوری جشنواره خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.