کاهش انواع جرائم درشهرستان تایباد

فرمانده نیروی انتظامی تایباد از کاهش انواع جرائم شامل سرقت ها، نا امنی ها، مزاحمت‌ها و مواد مخدر در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

کاهش انواع جرائم درشهرستان تایبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛   سرهنگ پاسدار حسن ناگهانی با اشاره به کاهش جرائم در این شهرستان گفت: در سال جاری بروز انواع جرائم به دلیل همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی، فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و آشنایی مردم و نسل جوان در تایباد کاهش یافته است.


وی درباره کاهش تصادفات در این شهرستان گفت:: با برنامه ریزی صحیح و ارائه خط مشی‌های کارشناسی برای پلیس راهور و با تلاش در خصوص فرهنگ سازی رعایت مقررات راهور در این مدت توانسته ایم به کاهش ۷ درصدی تصادفات فوتی، ۳۴ درصدی تصادفات جرحی و ۹ درصدی تعداد مصدومین در سوانح رانندگی برسیم.


سرهنگ ناگهانی ادامه داد: در امسال هزار و ۴۵۵ دستگاه موتورسیکلت فاقدپلاک، بیمه، کلاه ایمنی و مدارک قانونی وهمچنین ۶۱۲ دستگاه خودرو به علت عدم رعایت ضوابط قانونی دراین شهرستان توقیف شده است.

وی در خصوص مبارزه با مواد مخدر در شهرستان گفت: فرماندهی انتظامی تایباد، با رویکرد پیشگیری از ابتلای جوانان و شهروندان به مواد مخدر ابتدا به بحث پیشگیری پرداخته که در این خصوص با حضور فعال در ادارات، مدارس و در بین عموم مردم و با هدف آگاه سازی افکار عمومی اقدام و با برپایی نشست‌های مشترک، نمایشگاه‌های پیشگیری از اعتیادو… سعی در شناساندن این بلای خانمان سوز کرده است و درادامه مأموریت خود با شناسایی عوامل خرید و فروش مواد افیونی و عاملان آن موفق به کاهش ۷۰ درصدی این بلای خانمان سوز و ایجاد امنیت و پاکسازی اماکن عمومی شده است.
 

انتهای پیام//ف. م.
 
 

 

کاهش تصادفات در شهرستان تایباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.