علیگو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

طرح آموزش و پرورش برای نظارت بر بوفه مدارس

قائم مقام سازمان دانش آموزی از طراحی سامانه‌ای برای افزایش ساماندهی و نظارت بر بوفه‌های مدارس خبر داد.

طراحی سامانه نظارتی برای افزایش ساماندهی بر بوفه مدارسمحمود علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد بوفه‌های مدارس و ساماندهی آنها اظهار کرد: تعیین و تکلیف این مساله مربوط به شورایی در آموزش و پرورش است که مسئولیت کار را به عهده دارد و متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت، نمایندگانی از سازمان تربیت بدنی آموزش و پرورش، معاونت پشتیبانی و سازمان دانش آموزی است.

 وی ادامه داد: تصمیم گیری برای بوفه‌ای مدارس در این شورا انجام می‌شود و امسال برای بهبود عملکرد پیشنهاداتی ارائه شده که امیدواریم هر چه زودتر عملیاتی شود.

 قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: در نظر داریم تا با ایجاد سامانه‌ای نظارت و ساماندهی بر بوفه مدارس را برای اولیای دانش آموزان افزایش دهیم، همچنین دانش آموزان می‌توانند اطلاعات بیشتری نسبت به بوفه مدارس داشته باشند.

علیگو ادامه داد: سامانه پیامکی طراحی شده تا این نظارت و ساماندهی از طریق پیامک به اولیا و دانش آموزان اطلاع رسانی شود و با این روش مدیریت بر بوفه‌های مدارس افزایش می‌یابد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی یادآور شد: وزارت بهداشت نیز بازرسی بهداشتی بوفه‌ها را همواره در دستور کار داشته که با این سامانه نظارتی شکل بهتری گرفته و تغذیه موجود در بوفه مدارس از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/

سامانه نظارتی بوفه های مدارس را ساماندهی می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Kazakhstan
ناشناس
۱۳:۰۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ج
۱۷:۴۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
آموزش وپروش با مدیران سرما صفت وکم تحرک وضعیف خودهیچ کاری نمی تواند بکند برای مربی پرورشی خوبند
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۷:۲۶ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
باسلام چرا باید سالانه حداقل صدهزار تومان از بوفه هر مدرسه به حساب سازمان دانش آموزی واریز گردد؟؟؟؟مگر سازمان دانش آموزی چه امکاناتی به مدارس می دهد؟؟؟؟؟
Saudi Arabia
خدری از خوزستان
۱۴:۳۴ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
سازمان دانش آموزی اصلا طبق کدام قانون مسئول بوفه های مدارس شد؟!سازمان دانش آموزی یک نهاد جدا از ساختار مدارس واقعا دوستان خبر ندارند که چه پول های که تحت عناوین مختلف از این بوفه ها گرفته نمیشه!مگه غیر از اینه که مسئول نظارت بر بهداشت بوفه های مدارس خود مدیران و مربیان بهداشت هستند مگر غیر از این است که خود آموزش و پرورش مناطق و خانه بهداشت مناطق نظارت مستقیم دارند
آخرین اخبار