برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از برپایی پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در این استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حسین الماسی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از برپایی پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی در محل فعلی نمایشگاه‌های بین‌المللی در این استان خبر داد.

الماسی با اشاره به فرا رسیدن روز همدان و روز پزشک که با گرامیداشت مقام شیخ الرئیس ابوعلی سینا مقارن است اظهار داشت: به همین مناسبت پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی از اول شهریور ماه امسال در محل فعلی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برپا می‌شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه تا سوم شهریورماه با حضور 55 شرکت کننده از استان‌های تهران، کرمانشاه، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گیلان و همدان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های همدان با اشاره به حضور برخی نهادهای دولتی اظهار داشت: سازمان‌های انتقال خون، هلال احمر، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس نیز در فضایی بالغ بر 5000 متر مربع، در سالن‌های ابن سینا، الوند و هگمتانه حضور دارند.

الماسی عنوان کرد: اهمیت حوزه‌ی سلامت و درمان سبب شده تا شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه با نهایت دقت و وسواس اقدام به تولید، توزیع و ارائه‌ی کالاهای خود بکنند و برای عقب نماندن از بازار روز دنیا همواره دانش و تکنولوژی خود را ارتقا و بهبود بخشند.

وی با بیان اینکه در زمان برپایی این نمایشگاه برنامه‌های جنبی نیز داریم گفت: سمپوزیوم و کارگاه‌های تخصصی ویژه‌ی پزشکان و دندان پزشکان با حضور مدیران تجهیزات پزشکی نیز برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های همدان افزود: این نمایشگاه سبب ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت کنندگان می‌شود و تولیدکنندگان داخلی را ترغیب می‌کند پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

زمان بازدید از پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی صبح‌ها از ساعت 10 الی 13 و بعد ازظهرها 16 تا 21 است.

انتهای پیام/خ

نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در همدان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.