بهره برداری 63 پروژه برق همزمان با هفته دولت در استان یزد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان يزد از بهره برداری 63 پروژه برق همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدرضا صحتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان يزد گفت: طرح های حوزه برق استان در پنج محور برق رسانی به مسکن مهری شهری و روستایی ، توسعه و احداث شبکه در مناطق شهری و روستایی ، بهینه سازی شبکه ها در حوزه روستایی و شهری ، تامین روشنایی شهرها و روستاها و نصب کنتور طرح فهام با اعتباری بالغ بر 93 میلیارد و سیصد و پنجاه و پنج ميليون ریال اجرا شده است.

وی با بيان اينكه بهره برداری از طرح های یادشده نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکین برق دارد ، عنوان كرد: با اجرای 19 طرح توسعه و احداث شهری و روستايی افزون بر 55 هزار متر شبكه فشار متوسط و ضعیف و 772 دستگاه چراغ پر بازده به تجهيزات شبكه استان يزد افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان يزد اعلام كرد : در حوزه روشنايی، 17 پروژه با احداث 18 هزار متر شبكه فشار متوسط و فشار ضعیف با هزينه ای بالغ بر پانزده میلیارد و 556میلیون ريال به بهره برداری می رسد.

 صحتی تکمیل برق رسانی به مسكن مهر را از اولويت های وزارت نيرو در دولت تدبير و اميد برشمرد و خاطرنشان كرد: در مجموع پروژه های شهری و روستایی مسکن مهر ، شش هزار و 81 متر شبكه فشار متوسط احداث می شود و چهار طرح استان برق دار می شود که عمده آن مربوط به برق رسانی به فازهای پروژه مسكن مهر رز و روشن ، تصفیه خانه مسکن مهر میبد و نو اندیشان صبا در شهرستان یزد خواهد بود.

وی با بيان اينكه 89 دستگاه پست هوايی به ظرفيت 8 هزاركيلوولت آمپر به تاسيسات موجود افزوده شده است، اذعان كرد: شركت توزيع نيروی برق در این پروژه ها بر اساس رويكرد وزارت نيرو ، بستر سازی لازم برای اتوماسیون شدن شبکه ها و کاهش تلفات برق را لحاظ کرده است.
 صحتی تامین روشنایی بلوار سامعی ، خاتم ، شهدای رحمت آباد و جنب استانداری را از مهمترین پروژه های روشنایی شهرستان یزد برشمرد و گفت: در مجموع پروژه های روشنایی قابل افتتاح بالغ بر 887 دستگاه چراغ روشنایی با توان مصرفی 70 و 150 وات به کار رفته است.

مديرعامل شركت توزيع نيروی برق استان يزد با بيان اينكه تعداد مشتركين برق استان يزد از 630 هزار مشترك فراتر رفته است تاكيد كرد: استفاده از شيوه های نوين مديريت شبكه برای استمرار انرژی الكتريكی و افزايش قابليت اطمينان شبكه ، فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف مشتركين، گسترش و توسعه خدمات الکترونیک از برنامه های استراتژيك اين شركت محسوب می شود.

انتهای پیام/ ی

بهره برداری 63 پروژه برق همزمان با هفته دولت در استان یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار