تکمیل و راه‌اندازی سالن سقف کوتاه دزج

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از اختصاص 400 میلیون تومان برای تکمیل و راه‌اندازی سالن سقف کوتاه دزج خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان دیروز در بازدید از پروژه‌های حوزه ورزش دزج و دیدار با امام جمعه این شهر، گفت: شهر دزج در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نیاز به توجه بیشتر دارد و این موضوع در اولویت دستگاه ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

 وی افزود: در بازدید از تنها سالن ورزشی این شهر و حضور در میان کاراته‌کاهای دزج امکانات و تجهیزات آن مورد بررسی قرار گرفت که در راستای استفاده ورزشکاران یک تخته تاتامی اهداء می‌شود.

جولائی بیان کرد: در راستای رسیدگی به امورات ورزش و جوانان دزج، نمایندگی اداره ورزش و جوانان با استخدام کارشناس راه‌اندازی و تاکنون 3 هیأت ورزشی مختلف ایجاد شده است.

این مقام مسوول گفت: برای تکمیل و راه‌اندازی سالن سقف کوتاه دزج 400 میلیون تومان از محل اعتبارات 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده اختصاص داده می‌شود که تا پایان سال‌جاری به بهره‌ برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: با توجه به جمعیت بخش چهار دولی عدم یک سالن سقف بلند احساس می‌شود که در تلاش هستیم با کمک فرماندار شهرستان قروه این سالن را احداث کنیم.

انتهای پیام/ م ح

 بازدید مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از سالن  دزج در قروه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.