میزبانی همدان از معلمان تربیت بدنی کشور

معاون فرهنگی ستاد برگزاری رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی،از حضور معلمان تربیت بدنی کشور در همدان خبر داد.

میزبانی همدان از معلمان تربیت بدنی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عطیه حاجی رحیمی، معاون فرهنگی ستاد برگزاری رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی در نشست تخصصی بیست و هشتمین دوره رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی خانم کشور گفت: همدان شهریور ماه جاری میزبان برگزاری این دوره مسابقات است که برنامه های فرهنگی مناسبی برای اعضای شرکت کننده در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در روز اول شهریور شرکت کنندگان به همدان وارد می شوند افزود: آئین استقبال از اعضای شرکت کننده همراه با تشریفات خواهد بود.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان به 8 گروه تقسیم بندی می شوند که براساس قرعه کشی 5 گروه عصر روز دوم شهریور ماه جهت بازدید باغ موزه دفاع مقدس اعزام می شوند و سه گروه به رقابت می پردازند.

حاجی رحیمی، بازدید از موزه آمادای و غرفه های محصولات صنایع دستی، آرامگاه بوعلی و گنج نامه را از جمله برنامه های فرهنگی اعضای شرکت کننده در روزهای سوم و چهارم شهریور ماه جاری دانست.

وی گفت: بر اساس اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین و با توجه به اهمیت توانمند سازی و ارتقاء علمی و عملی مربیان تربیت بدنی به عنوان بازوان اجرایی و متولیان اصلی درس تربیت بدنی در مدارس، بیست و هشتمین دوره رقابت های علمی و تخصصی با هدف فراهم کردن فضایی مناسب برای رقابت سالم و سازنده، بهبود سطح آمادگی جسمانی، حرکتی و مهارت های ورزشی مربیان تربیت بدنی و ارتقاء سطح علمی و به روز دانش فنی و مهارت های حرفه ای آنان ، یکم و ششم شهریور ماه سال جاری در استان همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/خ

معلمان تربیت بدنی کشور از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.