در اولین میز ملی کالایی خدمات دریایی، حمل و نقل و ترانزیت سیستان وبلوچستان مطرح شد؛

قرار گرفتن اولین محموله گندم سیستان وبلوچستان در مسیر ترانزیتی چابهار-میلک

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان وبلوچستان گفت: 6 هزار کانتینر گندم در مسیر ترانزیتی چابهار-میلک قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، اشرفی در اولین میز ملی کالایی خدمات دریایی، حمل و نقل و ترانزیت استان گفت: 6 هزار کانتینر گندم در مسیر ترانزیتی چابهار-میلک قرار گرفته است که فرصت مناسبی در مسیر توسعه استان است.

وی افزود: در این زمینه سه جلسه استانی نیز تشکیل شده است و این جلسه ملی برای بهره‌مندی از فرصت‌های قانونی و بررسی مسائل و مشکلات استان در زمینه تردد و حمل و نقل کالا برگزارشده است.

وی گفت: اولین محموله گندم که حدود 6 هزار کانتینر است؛ طی روزهای اینده در مسیر ترانزیتی چابهار- میلک قرار می‌گیرد که این محموله به 35 هزار کانتینر قابل افزایش است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان وبلوچستان همچنین گفت: قرار است تجار افغانستان 600 هزار تن سنگ ساختمانی در مسیر ترانزیتی میلک به چابهار ترانزیت کنند.

همچنین در این جلسه ظرفیت‌ها؛مسائل و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف، گمرک، ترانزیت و حمل و نقل کالا؛ شرکت‌های حمل و نقل کالایی که باید مورد توجه قرار گیرند و در این مسیر فعالیت کنند؛ عنوان شد.

انتهای پیام/گ

ترانزیت اولین محموله گندم از چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار