بردسیر کارگاه اقتصادی؛

تفاهم نامه های میلیاردی در بردسیر محقق شد

25 تفاهم نامه اقتصاد مقاومتی در بردسیر به ارزش 1850 میلیارد تومان در یکسال گذشته به امضا رسیده است.

تفاهم نامه های میلیاردی در بردسیر محقق شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مجید نجف پور گفت:با اجرای تفاهم نامه های اقتصادی شهرستان بردسیر از شهری راکد وباجمعیت بیکار به شهر فعال در اقتصاد مقاومتی تبدیل شده است.

وی از راه اندازی فاز دوم کارخانه فولاد هلدینگ ایرانیان با ظرفیت‌ تولید سالانه یک میلیون تن شمش خبر داد و گفت: این طرح در قالب تفاهم نامه در حال انجام است و چنانچه به بهره برداری برسد 80 درصد تفاهم نامه های شهرستان بردسیر اجرایی شده است‌.

نجف پورافتتاح مجتمع 500 تنی جهان فولاد، گلاب هامر، آب معدنی هامر، کارخانه گلابگیری ماه گلاب، احیا و راه اندازی مجتمع گونی بافی، راه اندازی کارگاه تولیدی پوشاک فرم مدارس و کلنگ زنی فاز دوم مجتمع جهان فولاد را از جمله طرح های اقتصادی در بردسیر عنوان کرد .

وی در دست اقدام بودن یک واحد گاوداری 5000 راسی و راه اندازی ایستگاههای انرژی خورشیدی را از دیگر طرحهای اقتصاد مقاومتی در این منطقه عنوان کرد.

فرماندار بردسیر به اقدامات دولت در بردسیر اشاره وگفت : عملیات گاز رسانی به مناطق لاله زار، نگار، گلزار و نیز روستاهای بالای 20 خانوار ، آماده بهره برداری بودن طرح برق رسانی به 15 روستا با اعتبار 2 میلیارد تومان و اجرای 21 طرح هادی روستایی از جمله این اقدامات است .

نجف پور تصریح کرد: 44 پروژه با  اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال در بخشهای بهداشت و درمان، اجتماعی و فرهنگی، کشاورزی و دامپروری، عمران و زیربنایی و آموزشی و پژوهشی در شهرستان بردسیر در هفته دولت قابل افتتاح داریم.

انتهای پیام/ح

بردسیر کارکاه اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار