پایگاه خبری تریبیون گزارش می‌دهد؛

قطعه سازان پاکستانی به ایران می‌آیند

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و لوازم جانبی خودرو پاکستان اعلام کرد که هیئتی از قطعه سازان پاکستانی در آینده نزدیک برای به اشتراک گذاشتن دانش فنی دو کشور به ایران سفر خواهند کرد.

قطعه سازان پاکستانی به ایران می‌آیندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان حمیدرضا نظارتی زاده، رایزن بازرگانی و اقتصادی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کراچی، در راس هیئتی اقتصادی از دفتر اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و لوازم جانبی خودروی پاکستان (پاپم) بازدید کرد تا در خصوص امکان سرمایه گذاری های مشترک بین شرکت های خودروسازی ایرانی و پاکستانی رایزنی هایی را صورت دهد.

در این دیدار، علاوه بر بحث در خصوص توسعه ارتباطات تجاری احتمالی بین دو کشور، رئیس پاپم اعلام کرد که هیئتی از قطعه سازان پاکستانی در آینده نزدیک برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و دانش فنی دو کشور به ایران سفر خواهند کرد تا توانمندی های خود در زمینه مهندسی خودرو را ارتقا بخشند.

در این دیدار، نظارتی زاده از اعضای اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و لوازم جانبی خودروی پاکستان که علاقه مند به هر کدام از شاخه های تکنولوژی و خواهان اشتراک گذاری و همکاری با قطعه سازان ایرانی هستند، تقاضا کرد تا درخواست های خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/

سرمایه‌گذاری  مشترک بین شرکت های خودروسازی ایرانی و پاکستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار