فرمانده انتظامی شهرستان چابهار؛

دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای جعل مهرهای ادارات و سازمان های دولتی در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای جعل مهرهای ادارات و سازمان های دولتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی با جعل مهر ادارات و سازمان های دولتی با مراجعه به رستوران های سطح شهر پس از قرارداد اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از آنها می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و مراقبت های شبانه روزی فرد مورد نظر را در یکی از رستوران های شهر شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی وی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و به مقرانتظامی دلالت دادند.


این مقام انتظامی در ادامه گفت: پس از بررسی های فنی و تخصصی از وی چندین مهر ادارات دولتی که به صورت ماهرانه ای جعل کرده بود کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در ادامه تصریح کرد: در بازجویی های تخصصی به عمل آمده، متهم به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشت مهرهای جعلی را با همکاری یکی از دوستانش جعل کرده لذا ماموران با دریافت آدرس همدست این کلاهبردار وی را نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی چابهار در پایان از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را در این رابطه از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/گ

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار