ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام از ارائه خدمات پزشکی رایگان به خانواده های محروم و نیازمند این نهاد در شهرستانهای ۱۰ گانه این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،شبیب جعفرزاده اظهار کرد: این برنامه در  ادامه خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد و در قالب طرح چکاب پزشکی  و غربالگری خانواده های مددجوی این استان انجام می گیرد.

وی گفت: این طرح توسط کمیته امداد استان ایلام و با همکاری تعدادی از خیران این استان صورت می گیرد و از طریق آن خانواده های نیازمند در زمینه های چشم پزشکی، دندانپزشکی، بیماری های داخلی و گوارشی،گوش و حلق و بینی،قلب و عروق و دیگر بیماری های رایج مورد چکاب و غربالگری قرار می گیرند.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام افزود: همه هزینه های اجرایی این طرح توسط کمیته امداد تأمین شده و خانواده های مددجو هیچگونه هزینه ای را در این زمینه پرداخت نخواهند کرد.

وی بیان کرد: در قالب این طرح غربالگری ، خانواده های نیازمند خدمات پزشکی و نوع نیازهای آنان شناسایی شده و در ادامه با همکاری این نهاد و چند گروه خیریه ای نیازهای درمانی آنها برطرف خواهد شد.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: این طرح هم اکنون در منطقه محروم زردلان در شهرستان چرداول و در همه روستاهای این مناطق توسط کمیته امداد در حال اجرا است.

جعفرزاده خاطر نشان کرد: طرح  غربالگری و چکاب پزشکی خانواده های مددجوی استان ایلام امسال علاوه بر منطقه محروم زردلان در شهرستان چرداول در ۱۰ شهرستان این استان و در ۱۰ نقطه بسیار محروم اجراء خواهد شد.

جعفرزاده در پایان گفت: طرح غربالگری و چکاب پزشکی خانواده های مددجوی استان ایلام سال گذشته نیز در چند منطقه از  شهرستانهای دهگانه این استان اجراء شد و بیش از ۴۰۰ میلیون تومان  اعتبار نیز از سوی کمیته امداد صرف اجرای این طرح شد.

انتهای پیام/ع

 خدمات پزشکی رایگان  به مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.