معاون استاندار اردبیل؛

جهش اقتصادی در استان اردبیل چشمگیر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در دولت تدبیر و امید جهش قابل توجه و قاقل تحسین در حوزه اقتصادی استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: در چهار سال اخیر دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف کارهای بزرگی را انجام داده که نمود آن در این استان هم با عملیاتی شدن طرح های بزرگ بخصوص شبکه پایاب سد خداآفرین جلوه بیشتری داشته است .

وی افزود: علاوه بر اجرای طرح های بزررگ در استان اردبیل بسیاری از مشکلات موجود در واحدهای تولیدی هم مرتفع شده بطوریکه بسیاری از کارخانه ها از رکود خارج شده و به چرخه فعالیت بازگشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در بخش گردشگری، آب و خاک، نیروگاه، سدها و شبکه های آبیاری خدمات بزرگی در استان انجام شده که لازم است به نحو احسن از سوی روابط عمومی دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی شود.

نصیری تصریح کرد: تا زمانی که این خدمات به مردم اطلاع رسانی نشود مردم از آنها مطلع نخواهند شد البته این اطلاع رسانی صرفا باید برای آگاهی مردم صورت بگیرد چرا که اینگونه خدمات منتی برای مردم نیست.

وی افزود: امکان خدمات رسانی در کشور بیش از گذشته وجود دارد، با اطلاع رسانی خدمات دولت امید در بین مردم ایجاد شده و علاوه بر تشویق دستگاه های اجرایی تحرک جدیدی هم در دستگاه ها ایجاد می شود .

نصیری گفت: گام مهمی در خدمات رسانی به روستاها در استان انجام شده بطوری که در تمام روستاهای بالای 20 خانوار طرح هادی انجام شده یا در دست اجراست و عملیات گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار استان تاپایان امسال به اتمام خواهد رسید.

 

انتهای پیام/ح

اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان سالجاری

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار