تشریح علت خاموشی‌های اول صبح در برخی مناطق اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز علت خاموشی‌های اول صبح در برخی مناطق این کلانشهر را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه در حال حاضر هیچ خاموشی در مناطق اهواز نداریم، اظهار کرد: در راستای تقویت، پایداری شبکه و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز مشکل در ساعات پیک، خاموشی‌های با برنامه‌ای را در ساعت های اولیه صبح اعمال می‌کنیم.
وی اذعان داشت: با تمهیدات انجام‌گرفته در راستای تقویت و پایداری شبکه برق، امروز شاهد پایداری شبکه برق در اهواز هستیم و هیچ خاموشی نداریم، اما همچنان مردم باید با توجه به شرایط موجود به رعایت الگوی مصرف برق بپردازند.
کریمی تصریح کرد: استفاده از وسایل الکتریکی غیرضروری در ساعات پیک، باعث بالارفتن بار شبکه می‌شود و با توجه به این شرایط و افزایش گرمای هوا شاهد افزایش بار شبکه‌ها، گداختگی، سیم‌بریدگی، سوختن فیوز در شبکه هستیم و در این زمینه برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی در ساعت‌های اولیه صبح خاموشی‌های با برنامه‌ای را در برخی از نقاط شناسایی‌شده اعمال می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان داشت: در راستای تقویت و پایداری شبکه و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز مشکل در ساعت‌های پیک، خاموشی‌های با برنامه‌ای را در ساعت‌های اولیه صبح اجرا می نماییم.
این مقام مسئول اذعان کرد: امروز شاهد وضعیت پایدار شبکه برق اهواز هستیم، اما اگر مشترکین در مناطق الگوی مصرف را به خصوص در ساعت‌های اوج رعایت نکنند، شاهد خاموشی شبکه در آن مناطق خواهیم بود.
حسن کریمی با تاکید بر این‌که در ساعت اوج مصرف شهروندان اهوازی الگوی مصرف را رعایت کنند، اظهار داشت: زمانی که بار بالا می‌رود، مشکلاتی برای شبکه به وجود می‌آید که باعث قطعی برق مناطق می‌شود که در این زمینه امیدواریم به منظور کاهش خاموشی شبکه در مناطق، مردم الگوی مصرف را رعایت کنند.
انتهای پیام/گ

علت خاموشی اول صبح در اهواز مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.