رئیس پلیس شهرستان کنگان:

طرح پاکسازی نقاط آلوده از معتادان خطرناک در کنگان اجرایی شد

رئیس پلیس شهرستان کنگان گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده از معتادان خطرناک به مدت ۲۴ساعت با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان کنگان به مرحله اجرا در آمد.

طرح پاکسازی نقاط آلوده از معتادان خطرناک در کنگان اجرایی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ رهام رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران در کنگان با بیان اینکه برخورد با سوداگران مرگ در اولویت برنامه‌های پلیس شهرستان کنگان قرار دارد اظهار داشت: با اجتماعی شدن طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مبارزه با قاچاق مواد مخدر در دستور کارهمگانی قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا با اجتماعی کردن مبارزه با قاچاق مواد مخدر، شرائط نامطلوبی برای سوداگران مرگ مهیا شده به‌گونه‌ای که امکان فعالیت قاچاقچیان وجود ندارد.

رئیس پلیس شهرستان کنگان، با تاکید بر پاکسازی محلات و مناطق آلوده از موذاد مخدر و معتادان خطرناک افزود: در این راستا زمینه افزایش آگاهی آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از تبعات سوء مصرف و معامله مواد مخدر فراهم می‌شود.

سرهنگ رضایی با تاکید بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر گفت: در این زمینه برنامه‌های متنوعی برای افزایش آگاهی جامعه از آثار سوءمصرف مواد مخدر در طول سال انجام می‌شود که مشارکت خانواده‌ها در امر مبارزه با مواد مخدر افزایش یافته است.

وی از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از معتادان خطرناک در کنگان خبر داد و افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت 24ساعت با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان کنگان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: این طرح به مدت 24ساعت با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری سایر یگان‌های انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ رضایی با اشاره به جمع‌آوری 26 خرده فروش مواد مخدر در کنگان گفت: در راستای اجرای این طرح مجموعا 150گرم انواع مواد مخدر صنعتی کشف و در این خصوص 26نفر خرده فروش و معتاد به مواد مخدر در محلات آلوده شهرستان دستگیر شد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
محمد
۱۰:۱۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
ممنون