معاون فرماندار دشتی:

راه دسترسی مناسب برای گلزارهای شهدای شهرستان دشتی ایجاد می شود

دشتی- معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتی گفت: در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته بیشتر گلزارهای شهدای شهرستان دشتی به راه دسترسی مناسب متصل هستند و برخی نیز در دست اجرا است.

راه دسترسی مناسب برای گلزارهای شهدای شهرستان دشتی ایجاد می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی اظهار داشت: تلاش داریم هر چه زودتر نیز مابقی گلزارهای شهدا به راه دسترسی مناسب متصل شوند و در این راستا در سال جاری دو میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه تمامی گلزارهای شهدا شهرستان دشتی ساماندهی شده اند، اضافه کرد: یکی از اقدامات ارزشمندی که در دولت گذشته صورت گرفت ساماندهی تمامی گلزارهای شهدای بوده است.

حسینی تصریح کرد: احداث و راه اندازی مرکز فرهنگی شهرستان دشتی همواره یکی از مطالبات به حق ایثارگران شهرستان بوده که این مهم در سال گذشته با تامین اعتبار لازم آغاز شد که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری ۶۵۰ میلیون ریال به این پروژه اختصاص داده شده است، یادآور شد: امیدواریم هر چه زودتر گلزار شهدای شهر خورموج به سیستم گرمایشی وسرمایشی مجهز شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.