در بندرانزلی بررسی شد

تبیین برنامه جامع کنوانسیون بین المللی حقوق کودک در گیلان

راهکارهای اجرای برنامه جامع کنوانسیون بین المللی حقوق کودک در نخستین اجلاس مشاوران بانوان فرمانداران استان گیلان امروز در بندرانزلی بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فاطمه رفیعی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان امروز در نخستین اجلاس مشاوران بانوان فرمانداران استان گیلان که در فرمانداری بندرانزلی برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم نخستین اجلاس مشاوران بانوان فرمانداران استان گیلان را با همکاری فرمانداری انزلی برگزار کنیم.

وی هدف از برگزاری این جلاس را پیشبرد نقش زنان در خانواده اعلام کرد و افزود: بانوان ما در مشارکت امور استان در کشور رتبه سوم و چهارم را دارند این در حالی است که در حوزه اشتغال این رتبه قابل بیان نیست .

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان اظهار داشت: تبیین برنامه جامع کنوانسیون بین المللی حقوق کودک، ارائه بند اشتغالزایی بانوان استان و طرح ملی تاب آوری و توان افزایی خانواده از برنامه های در حال اجرای مشاوران امور بانوان در استان گیلان است .

رفیعی با بیان اینکه متاسفانه در ماه های اخیر شاهد اتفاقات ناگواری برای کودکان بوده ایم، تصریح کرد: در نامه ای از وزارت کشور پیگیری کنوانسیون حقوق کودک به دفاتر امور بانوان واگذار شد تا بتوانند در کنار خانواده احیاگر حقوق کودکان باشند.

 

انتهای پیام/ع
 

برنامه جامع کنوانسیون بین المللی حقوق کودک در بندرانزلی بررسی شد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.