علی عسگری:

یکی از بهترین های لیگ هفدهم هستیم/پرسپولیسی ها پتانسیل شکست الاهلی را دارند

بازیکن تیم سیاه جامگان گفت: یکی از خوب های لیگ هفدهم هستیم و حضور بازیکنان مستعد در تیم، ما را به نتایج دیدارهای آینده امیدوار کرده است

حمیدرضا علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد دیدار سیاه جامگان با نفت تهران اظهار داشت:امیدوارم تا پیش از شروع دیدار روز پنجشنبه کارت بازی برایم صادر شود تا بتوانم در این بازی حساس تیمم را همراهی کنم و اگر طبق صلاحدید کادر فنی به میدان بروم تلاش می کنم برای سیاه جامگان با تمام وجود بازی کنم. از طرفی هنوز شرایط تیم نفت چندان آیده آل نیست و مطمئنا بازی دشواری را مقابل این تیم در پیش خواهیم داشت.

او ادامه داد: در هر صورت بازی با نفت دشوار است. امیدوارم در روز پنجشنبه بازی خوب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم در پایان، تیم ما با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.

هافبک سیاه جامگان در ادامه گفت: به نظر من تیم ما یکی از تیم های خوب لیگ هفدهم است و با توجه به حضور بازیکنان مستعد و با تجربه در تیممان امید زیادی دارم که بتوانیم در این فصل نتایج بهتری را نسبت به فصول گذشته کسب کنیم. همچنین به اعتقاد من تزریق به موقع پول یکی از مهم ترین عواملی بوده که ما توانسته ایم چنین نتایجی را در لیگ کسب کنیم. خوشبختانه شرایط مالی تیم در این فصل خوب است. همان گونه که می دانید بودجه باشگاه سبب شد مسئولان بدون هیچ مشکلی قرارداد میثاقیان را تمدید کنند و بازیکنان خوبی را هم به تیم بیاورند.

علی عسگری درباره دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی مهمی برای فوتبال کشورمان محسوب می شود و امیدوارم بازیکنان پرسپولیس بتوانند در این دیدار عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند و به حواشی توجهی نکنند سرشان به کارشان باشد، می توانند به راحتی از سد این تیم بگذرند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورند.

حواشی به وجود آمده برای طارمی، برنامه ریزی شده بود

او در پایان درباره حواشی بوجود آمده برای مهدی طارمی در دیدار مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: حس می کنم تمام این اتفاقات از قبل برنامه ریزی شده بود تا برای طارمی چنین مشکلاتی را بوجود بیاورند و شک نداشته باشید ادامه این روند می تواند به ضرر تیم پرسپولیس تمام شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار