نماینده دموکرات: دولت ترامپ در حال فروپاشی است

نماینده دموکرات ایالت ایندیانا در مجلس نمایندگان آمریکا، دونالد ترامپ را به حمایت از سازمان‌های تروریستی داخلی متهم کرد.

نماینده دموکرات: دولت ترامپ در برابر چشمان ما در حال فروپاشی استبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «آندره کارسون»، نماینده دموکرات ایالت ایندیانا در مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه گفت: دولت ترامپ در برابر چشمان ما در حال فروپاشی است.

او ضمن محکوم کردن خشونت‌های شارلوتسویل و اقدامات نژادپرستانه گروه‌های راست افراطی در حوادث شنبه هفته گذشته گفت: رئیس جمهور ترامپ تصمیم گرفته از تعصب، نفرت و سازمان‌های تروریستی داخلی حمایت کند. به نظر می‌رسد دولت ترامپ در برابر چشمان ما در حال فروپاشی است.

کارسون همچنین در واکنش به برکناری استیو بنن، استراتژیست ارشد کاخ سفید اظهار داشت: رئیس اجرایی سابق (وبسایت خبری تحلیلی) «بریتبارت» پس از بازگشت به شغل سابق خود هرگز موفق نخواهد بود. چرا که استخدام فردی با اظهارنظرهای وحشتناک و افکار نژادپرستانه برای هر گروهی شرم آور است.

استیو بنن پیش‌تر به عنوان رئیس اجرایی هیئت مدیره وبسایت خبری بریتبارت نیوز فعالیت می‌کرد.

کارسون در حالی چنین اظهاری نظری کرده که چندی پیش جمعی از اعضای دموکرات از ترامپ خواستند مشاوران و خدمه راست افراطی را از فعالیت در کاخ سفید برکنار کنند.

ترامپ روز جمعه «استیو بنن»، استراتژیست ارشد کاخ سفید را از این سمت برکنار کرد. برکناری استیو بنن در هفتمین ماه ریاست جمهوری ترامپ در حالی اتفاق افتاد که رئیس جمهور آمریکا به دلیل واکنش جانبدارانه‌اش نسبت به خشونت نژادپرستان در شهر شارلوتسویل ایالت ویرجینیا بیش از هر زمان دیگری در میان سیاستمداران آمریکایی منزوی شده است.

انتهای پیام/

 

انتقاد نماینده دموکرات آمریکایی از سیاست های ترامپ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار