ربیعی مطرح کرد؛

تحقق جامعه اخلاق‌مدار در گرو ایجاد فرصت‌های برابر برای افراد نیازمند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سایه رسیدگی و ایجاد فرصت برابر برای افرادی که دچار نابرابری‌های اجتماعی هستند، جامعه اخلاقی شکل می‌گیرد.

تحقق جامعه اخلاق‌مدار در گرو ایجاد فرصت‌های برابر برای افراد نیازمندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین نکوداشت استاد اسماعیل ابراهیمی که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه آشنایی من با استاد ابراهیمی از بیمارستان سینا آغاز شد، اظهار داشت: برخی ها به منظور ایجاد بدبینی در میان مردم بازدید من از کودکان سازمان بهزیستی را سیاسی عنوان کرده و گفته اند مردم بیکار و فاقد اشتغال هستند و با این حال تنها به فکر سازمان بهزیستی است که معتقدم جامعه‌ای اخلاقی و انسانی است که روح دینی در آن حکمفرما باشد و آن تحقق نمی‌یابد جز در سایه رسیدگی و ایجاد فرصت برای افرادی که دچار نابرابری‌های اجتماعی و نیازمند توجه بیشتر هستند.

وی با بیان اینکه با برگزاری این مراسم زمینه‌ای فراهم شد تا در ساعات اولیه آغاز کار خود در دولت جدید در کنار خانواده بهزیستی باشم، تصریح کرد: باید از زحماتی که این افراد در قبال معلولان انجام می دهند، تشکر کنم.

ربیعی خاطر نشان کرد: جامعه ما در سال‌های گذشته ادبیات کمک و مساعدت به یکدیگر را فراگیر کرده که این امری نکوهیده است، اما گاهی به دلیل شرایط اقتصادی و گفتگوی نامناسب فرهیختگان این روحیه کمک کمرنگ شده و کمتر مورد توجه واقع می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: موضوع کمک به همنوع در آموزه‌های دینی و اسلامی ما مطرح شده، همچنین پدران و مادران ما این امر را به فرزندان خود می آموزند که به دیگران خدمت کنند و از آنچه در توانایی‌شان است به مردم محروم اهدا کنند و در اختیار آنان قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار