طاهری:

بدهی نداریم و نگران ضرب الاجل فیفا نیستیم/جذب علی کریمی قطعی شده است

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: بدهی زیادی نداریم که نگران تسویه حساب و تمام شدن اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا باشیم.

محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد جلسه مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری با تاج اظهار داشت:در این جلسه در مورد تبلیغات دور زمین، مجوز صدور حرفه ای باشگاه ها و حامیان مالی بحث و گفت و گو شد و در مجموع جلسه خوبی بود.

او در مورد اولتیماتوم AFC به تیم های ایرانی برای بدهی مطالبات مالی گفت: تیم ما آن چنان بدهی ندارد که بخواهیم تسویه حساب کنیم.در مورد سایر باشگاه ها هم باید از خودشان سوال کنید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد این ضرب الاجل ممکن است سبب کاهش سهمیه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا شود، بیان کرد:به عنوان باشگاهی که بدهی ندارد نمی توانیم کمکی به تیم های مقروض کنیم. سپاهان که نباید بدهی مالی دیگر باشگاه ها را پرداخت کند.

طاهری در پاسخ به این سوال که مسئولان تیم ذوب آهن معتقد بودند داور مسبب باخت آنها به سپاهان بوده است، اذعان داشت: من در رابطه با داوری نظری ندارم و بهتر است کارشناسان در این مورد اظهار نظر کنند.

او در پایان درباره جذب علی کریمی یاد آور شد: صحبت هایی را با علی کریمی در مورد پیوستن به سپاهان انجام داده ایم و حتی به نتایج خوبی هم دست یافته ایم.درضمن باید بگویم او قرار است پس از پایان 2 دیدار تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه پاسخ نهایی اش را به ما اعلام کند.

انتهای پیام/

حضور  علی کریمی در تیم سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار