۴۰ طرح کمیته پیشگیری از مواد مخدر در استان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: بیش از ۴۰ طرح برای کمیته پیشگیری از مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  آقای رضایی گفت: برای مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد 40 طرح ارائه شده است.

وی از برگزاری جشنواره ملی عشایر در مرکز استان خبر داد و افزود: جشنواره عشایر با هدف پیشگیری از اسیب های اجتماعی با حضور 16 استان کشور پنجم شهریور ماه در روستای کاکان برگزار می شود.

سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان نیز گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک تن و 750 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده و در این راستا 850 نفر دستگیر و 140 خودرو نیز توقیف شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این نشست گفت: چنانچه قشرهای مختلف مردم استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر احساس وظیفه و مسئولیت کنند و دستگاه های اجرایی همکاری و تعامل همه جانبه با متولیان امر داشته باشند آسیب های اجتماعی نیز کاهش پیدا می کند.

محمدی افزود: تاکنون در استان اقدام‌های مطلوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و بیان مضرات جبران ناپذیر مصرف آن انجام شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آموزش عمومی اشاره کرد که باید اینگونه فعالیت‌ها نیز روز به روز گسترش یابد.

در پایان این جلسه از جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

کشف بیش از یک تن و 750 کیلوگرم مواد مخدر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.