جلسه شورای اداری در مهاباد با حضور مدیر کل پست آذربایجان غربی

جلسه شورای اداری شهرستان مهاباد با حضور مدیر کل پست آذربایجان غربی و مسئولین شهرستان به ریاست دکتر شجاعی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مدیر کل پست استان آذربایجانغربی در این جلسه از اجرای طرح ملی جی ناف در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح در جهت استانداردسازی مکانها و آدرس ها اجرا خواهد شد.

فرخی افزود: در اجرای این طرح با ارائه کدپستی جدید 10 رقمی، تمام اطلاعات از اماکن مسکونی و شهری همگام سازی شده و بصورت بانک اطلاعاتی در اختیار سازمانها و ارگانها که نیاز به آدرس و مکان شهروندان دارند قرار میگیرد.

فیض اله بیگی مدیر امور برق شهرستان مهاباد هم در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: این میزان اعتبار برای کاهش نوسانات برق در مسیر خط 20 کیلو ولت مابین روستاهای گرده بردان و اوزوندره به طول حدود ده کیلو متر ، ازین طریق نصب 13 دستگاه ترانس برای کاهش تلفات برق و تأمین برق مساکن مهر و اصلاح و بازسازی شبکه برق سطح شهر و روستا هزینه شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهاباد هم با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره از توجه ویژه مسئولان در راستای حفاظت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی و توسعه گردشگری در مهاباد قدر دانی کرد.

شهابی افزود: امسال 500 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی محوطه غار آبی سهولان، معابر و مکانهای استراحت نزدیک آن به میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان مهاباد هم گفت: در شهر مهاباد تعامل بین ارگانها و ادارات در سطح مناسبی است و همه به عنوان یک تیم در راستای پیشرفت شهرستان تلاش می کنند.

شجاعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گلایه برخی از ارباب رجوع از مسئولان ادارات و نهادهای سطح شهر افزود: نباید هیچ ارباب رجوعی از اداره ای نا امید و پشیمان برگردد زیرا وجود مسئولان در پست های مدیریتی برای خدمت به مردم و حل و مشکلات آنان است.

انتهای پیام/ع

جلسه شورای اداری در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.