دوم و سوم شهریور؛

برگزاری کنسرت شهاب مظفری در اهواز

شهاب مظفری، خواننده موسیقی پاپ کشور دوم و سوم شهریورماه کنسرت برگزار می نماید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، براین اساس، مظفری دوم و سوم شهریور 96 به مدت 2 شب ساعت 21:30 در سینما هلال اهواز روی صحنه خواهد رفت و برای طرفدارانش می‎خواند.
به گفته تهیه‎کننده این برنامه فعلا مقرر است این کنسرت در همین 2 سانس و طی تاریخ‎‎های یاد شده برگزار شود، با این حال امکان تمدید این اجرا برای روزهای بعد نیز وجود دارد اما این موضوع هنوز قطعی نیست.
شایان ذکر است، این کنسرت به تهیه کنندگی شرکت فرهنگی هنری "هم‎آوای نگین" به مدیریت ناصر مدنی و با همکاری اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره ارشاد شهرستان اهواز تهیه و تدارک دیده شده است.
علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می‎توانند به وب‎سایت www.aradconcert.com مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیش تر با شماره تماس 09160301883 تماس حاصل نمایند.
شهاب مظفری خواننده و آهنگساز جوان متولد هفتم اردیبهشت سال 1367 می ‎ باشد. ساز حرفه ‎ای او پیانو است که از کودکی یادگیری آن را آغاز کرد و مضاف بر آن، گیتار کلاسیک نیز، از سازهای دیگری است که وی بر آن مسلط است. شهاب اولین آهنگ خود را در سال 1387 به نام "از وقتی رفتی" منتشر کرد که مورد توجه قرار گرفت اما بعد از آن با انتشار کارهای احساسی دیگر توانست به خوبی شناخته شود.
انتهای پیام/گ

شهاب مظفری در اهواز می خواند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.