افتخارى: از کادر فنی حمایت می کنیم/پرسپولیس تمایلی به برگزاری دربی در آلمان ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بنای هیئت مدیره بر این است که از کادر فنی حمایت کامل شود.

افتخارى: از کادر فنی حمایت می کنیم/پرسپولیس تمایلی به برگزاری دربی در آلمان نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  رضا افتخاری درباره برگزار نشدن نشست هيئت مديره در روز گذشته گفت: جلسه خیلی خوبی بود و علت اینکه این جلسه روز گذشته برگزار نشد به این دلیل بود که ما با حامى مالى جديد جلسه داشتیم و آن نشست خيلى براى ما حياتى بود و به دنبال تصمیم برای اسپانسر مالی امسال بودیم. تصمیم بزرگی گرفته شد و یک هفته روی این موضوع با نماینده‌های حامى مالى و مديران بحث داشتیم تا به یک جمع بندی رسیدیم تا امسال هم با اسپانسر جديد قرارداد داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عقد قرارداد با حامی جدید گفت: سال گذشته یک مشکلی داشتیم و تقاضای ما این بود که درآمدها مستقیما به حساب باشگاه بیاید که اینطور نبود و پول به حساب اسپانسر می‌رفت و این پروسه زمان می‌برد و برنامه‌های ما را برهم می‌زد. امسال با توجه به توافقى كه انجام داديم قرار بر این شده که پول مستقیما به حساب ما واریز شود و بعد هزينه ها را خودمان پرداخت کنیم و اين توافق خوبى بود كه براى اولين بار رقم خورد و به طورحتم مشکلات جدی باشگاه حل خواهد شد.

 

افتخارى ادامه داد : از منصوریان دعوت كرديم تا گزارشى عملكردشان را به هیئت مدیره ارائه دهند و برنامه هاى لازم را تحويل دادند و طبيعتا هيئت مديره نيز سوالاتی را از ایشان كردند كه منصوریان هم پاسخ دادند. در نهایت به اين جمع بندى رسيديم بعد از خروج ایشان از جلسه یک تصمیمی بگیریم با توجه به اینکه در دو سه هفته اخیر نتایج خوبی نگرفتیم. با توجه به شناختى كه از منصوريان داشتيم و تلاشى كه در اين مدت داشتند به جمع بندى رسيديم تا به سرمربى تيم زمان بدهیم تا جبران شود و اين زمان بستگى به نتايج تيم دارد .ما هم پس از اينكه نتايج پيش آمد أعتراض هايى را شنيديم اما بايد بگويم سرمربى تيم مقصر نبود چرا که ما به دليل محرومیت بازیکنان و اشتباهات داوری امتياز هايى را از دست داده‌ایم و این مساله را نمی‌توان به حساب منصوریان و تیم فنی گذاشت.
او افزود :با توجه به اتفاق رخ داده در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بايد علیرضا منصوریان حمایت کنیم تا او با قدرت كارش را ادامه دهد

 

افتخارى بيان كرد :سال گذشته هم چنین وضعیتی داشتیم اما منصوریان توانست با اعتماد به جوانان نتایج خوبی بگیرد و دربى را ببرد و نايب قهرمانى را كسب و تا مرحله جام باشگاه هاى آسيا برود .امسال هم مطمئنم با تیمی که نا بستیم شرایط بهتر خواهد شد و نتايج بهترى خواهيم گرفت اما ما باید یک مقدار صبور باشیم تا اين اتفاق رقم بخورد و به جرات و اطمینان می‌گویم نتایج تغییر خواهد کرد .خوشبختانه با قراردادى كه منعقد كرديم مشکلات مالی هم برطرف خواهد شد و سعی می کنیم تا پیش از دیدار برابر پدیده بخشی از مطالبات را پرداخت کنیم و مطمئن هستیم این مساله در روحیه آنها تاثیر خواهد گذاشت چون ما از زمان عقد قرارداد پولى نتوانسته بوديم به آنها بپردازيم.

افتخاری درباره دلیل ناکامی استقلال در هفته های ابتدایی لیگ اظهار داشت: قضاوت نمی کنم اما امسال با یارگیری نقاط ضعفمان را برطرف کردیم. تفاوت زیادی بین بازیکنان فعلی و نفرات فصل گذشته وجود دارد.

او درباره مبلغ مورد توافق باشگاه استقلال با حامی مالی جدید و اینکه آیا با حامی قبلی قطع همکاری شده یا خیر، گفت: رقم حامی مالی افزایش یافته کرده و باید برای کسب مبلغ دلخواهمان فعالیت کنیم. گستردگی افرادی که از خدمات حامی مالی جدید استفاده می کنند بیشتر است و هرچه حمایت هواداران بیشتر شود، درآمد استقلال هم افزایش می یابد. البته حامی قبلی همچنان فعالیت می کند.

افتخاری درباره آخرین وضعیت برگزاری دربی آلمان در شهریور بیان کرد: آمادگی مان را برای برگزاری این دربی به صورت کتبی به حامی مالی باشگاه اعلام کردیم اما تا امروز خبری به باشگاه استقلال نرسیده است. شنیده ام پرسپولیس موافق برگزاری این بازی نیست و به صورت کتبی به حامی مالی پاسخ نداده است.

او درمورد احتمال شکایت هرایر مگویان از استقلال به فیفا اظهار داشت: با ادموند اختر صحبت کردم و قرار شد در فرصتی مناسب توافق کنیم. به مگویان یک ماه برای انتخاب تیم فرصت دادیم. اگر در این زمان تیم پیدا نکرد، باید به او مبلغی پرداخت کنیم. هرچند رقم قرارداد مگویان زیاد است اما برای توافق مبلغ کمتری به او می دهیم.

او افزود: هیچ مشکل حاشیه‌ای با مگویان نداشتیم چراکه او بازیکن با اخلاقی بود که بدون مشکل بازی و تمرین می کرد. برای رسیدن به توافق نهایی و جلوگیری از شکایت با مدیربرنامه هایش صحبت کردیم. اگر مدیران قبلی هم پاسخگوی بازیکنان خارجی بودند، کار به شکایت نمی کشید.

افتخاری درباره تعداد شاکیان استقلال به AFC گفت: آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی از طریق وکیل‌شان به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ارسال کردند اما در نهایت کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال دراین مورد تصمیم می گیرد. برنامه ما اینست که امسال بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

افتخاری در مورد بحث حضور اولی اشتیلیکه در استقلال بیان کرد: این مسائل در رسانه‌ها مطرح می‌شود و هیچ صحبتی با مربی خارجی نداشته ایم.

مدیرعامل استقلال درباره دلیل غیبت محمد حسین قریب در جلسات هیات مدیره گفت: مشکلی با قریب ندارم اما شاید او به دلیل گرفتاری شغلی در جلسات شرکت نمی‌کند.قریب در چهار جلسه هیات مدیره شرکت نکرده اما بهار است دلیل این امر را از خودش بپرسید. باشگاه استقلال از قریب به صورت کتبی دعوت کرده‌ است.

انتهای پیام/

صحبت های افتخاری درباره شرایط استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار