تاوان سخت برای عامل آتش سوزی دفتر پیشخوان

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت:بی شک مرتکب باید تاوان سختی برای رفتار ناستوده  خود که واهمه برای مردم را موجب شده تحمل کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: وقوع اتفاقاتی چون ایجاد حریق عمدی در یک مکان عمومی بدون توجه به محتمل بودن ایراد صدمه یا حتی تهدید جدی حیات دیگران ازسوی متهم جای تاسف دارد.

وی ادامه داد: هرچند واکنش کیفری سرکوبگرانه به تنهایی برای انتبا متهم و باز داشتن سایرین از تکرار وقایع مشابه کافی نیست وعلاوه بر آن واکاوی علمی ابعاد مختلف موضوع برای شناسایی علل واسباب پدیداری آن ضرورتی اجتناب ناپذیر بنظر می رسد.

صادقی افزود: دست بدست شدن و بازنشر گسترده  فیلم وقایع اینچنینی در فضای مجازی را امر نا پسندیده است  به واقع نشر فیلم های اینچنینی چهره ی شهر و دیارمان را در نگاه بینندگان و ناظران خارج ازاستان ناامن جلوه می دهد واین موافق مصلحت به ویژه مصالح اقتصادی واجتماعی استان نیست.

وی گفت:بایسته است شهروندان قانون مدار حتما به این مهم توجه کنند و هرمحتوایی را پیش از ارسال به دیگری ازحیث آثار مترتب بر آن قدری عمیق تر بنگرند.

 

انتهای پیام/ز

پیام دادستان در  ایجاد حریق عمدی در یک مکان عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار