والیبال قهرمانی امیدهای جهان 2017 - مصر

ایران – ترکیه/ امیدهای ایران در اندیشه سومین پیروزی

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران امشب چهارمین دیدار خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان را مقابل ترکیه برگزاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای جهان امشب در چارچوب چهارمین روز خود پیگیری می‌شود و تیم ملی زیر 23 سال کشورمان در چهارمین دیدار خود به مصاف تیم ملی زیر 23 سال ترکیه می‌رود.

شاگردان سیچلو تا کنون سه دیدار مقابل تیم های آرژانتین، الجزایر و چین برگزار کردند که حاصل تلاش آن ها از این سه مسابقه دو پیروزی مقابل تیم های چین و الجزایر و قبول یک شکست مقابل تیم ملی آرژانتین بوده است.

این رقابت ها در شرایطی برگزار می شود که فدراسیون جهانی والیبال از آن به عنوان بستری برای آزمون و خطای قوانینی جدید استفاده کرده است. مهم ترین قانونی که در این مسابقات مورد بررسی قرار گرفته است، نحوه امتیاز ست‌های مسابقه است به نحوی که به جای رسیدن به امتیاز 25 برای پیروزی در یک ست، تیم‌ها باید به امتیاز 15 دست پیدا کنند و در صورتی برنده مسابقه خواهند شد که یک تیم به پیروزی 4 ست از 7 ست برسد.

تیم ملی امید والیبال ایران امشب از ساعت 20 به وقت ایران به مصاف تیم ملی ترکیه خواهد رفت. تیم ملی امید ترکیه شب گذشته مقابل تیم ملی آرژانتین 4 بر 2 تن به شکست داد. ترک‌ها روز دوم این مسابقات را نیز با شکست مقابل روسیه سپری کرده بودند و امشب در تلاش خواهند بود نخستین برد خود در این رقابت‌ها را مقابل امیدهای ایران کسب کنند. هرچند کار ساده ای برای کسب این پیروزی ندارند.

سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان از 27 مرداد تا پنجم شهریورماه به میزبانی قاهره پایتخت مصر برگزار می‌شود و تیم ملی زیر 23 سال ایران برای سومین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

12 تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که 10 تیم بر اساس مسابقات قاره‌ای انتخاب شدند و در رقابت‌های قاره آسیا که اردیبهشت ماه سال جاری در اردبیل برگزار شد، تیم‌های ایران و ژاپن با کسب رتبه‌های اول و دوم سهمیه این رقابت‌ها را کسب کردند.

انتهای پیام/

چهارمین دیدار امیدهای ایران در نبرد جهانی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار