کشف و معدوم‌سازی ۱۹۵۰ کیلو مواد غذایی فاسد در رزن

رئیس شبکه بهداشت و درمان رزن گفت: از ابتدای سال جاری تاكنون بیش از يك‌هزار و 950 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته معدوم شده است.

کشف و معدوم‌سازی ۱۹۵۰ کیلو مواد غذایی فاسد در رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسینی، رئیس شبکه بهداشت و درمان رزن از کشف بیش از یک‌هزار و 950 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در طول سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در طول سال جاری بیش از 2 هزار و 353 مورد بازدید از اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و بیش از 47 مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی انجام شده است.

 وی با بیان اینکه در سال جاری بازدید و کلرسنجی استخر شنا 18 مورد، برخورد با دوره‌گردها و دستفروشان دو مورد، کلرسنجی آب آشامیدنی 4 هزار و 680 مورد و نمونه‌برداری از آب 163 مورد انجام شده است افزود: در این مدت رسیدگی به شکایت قضایی و مردمی 80 مورد، صدور صلاحیت بهداشتی 9 مورد و صدور کارت بهداشتی به 398 نفر توسط کارشناسان زحمتکش بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان رزن انجام شده است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن با بیان اینکه از مهمترین برنامه‌های بهداشت محیط بازرسی از تمام کارخانه‌ها و معادن است که این امر در تمام کارخانه‌های شهرستان رزن انجام شده است گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته 10 کارخانه در سامانه جامع بازرسی ثبت شده است.

 وی خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته از 475 کارگاه سطح شهرستان توسط کارشناسان بهداشت محیط  بازدید شده است.

 مهدی حسینی اظهار داشت: برگزاری کارگاه برای پرسنل بهداشت محیط و حرفه‌ای و شاغلان کارگاه‌ها به 365 نفر و اعلام جوابیه استعلامات بهداشتی کارگاه‌ها که توسط اتحادیه اصناف به مرکز بهداشت ارسال می‌شود از دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان رزن است.

 وی از انجام بیش از 487 مورد ماموریت توسط اورژانس شهرستان رزن خبر داد و گفت: از این میزان 51 درصد ماموریت جاده‌ای، 25 درصد ماموریت شهری و 24 درصد ماموریت بین مراکز درمانی است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن ادامه داد: ماموریت جاده‌ای 252 مورد، ماموریت شهری 122 مورد و ماموریت بین مراکز درمانی 113 مورد در سال جاری به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته دو مورد CPR موفق توسط پرسنل اورژانس شهرستان رزن انجام شده است.

انتهای پیام/ ش

مواد غذایی فاسد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.