کمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت باید پس از اعتماد مجلس به وزرا به جد برنامه‌هایش را اجرا کند

رئیس خانه احزاب گفت: رأی اعتماد مجلس به وزرا سرمایه بسیار خوبی برای دولت است امیدواریم که به نحو مطلوب از آن استفاده کند.

حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رأی اعتماد مجلس به 16 نفر از 17 وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور، اظهار داشت: نمایندگان مجلس به برنامه‌های معرفی شده از سوی دولت و وزرا رای دادند اکنون نوبت دولت است تا برنامه‌هایش را اجرا کند و به جد پیگیر آن باشد.

وی ادامه داد: رای اعتماد مجلس به وزرا سرمایه بسیار خوبی برای دولت است. امیدواریم که دولت بتواند از این سرمایه به نحو مطلوب استفاده کند.

دبیرکل حزب اسلامی کار درباره دلایل رای اعتماد ندادن مجلس به حبیب‌الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو، گفت: آقای بیطرف نسبت به برخی از کسانی که مطرح شدند و رای آرودند، تواناتر بود  این نوع گزینش و انتخابی که در مورد وی صورت گرفت، مناسب نبود.

وی تاکید کرد: کسانی که باید از بیطرف دفاع می‌کردند خوب عمل نکردند، خود وی هم از فرصتی که برای دفاع داشت به درستی استفاده نکرد.

کمالی خاطر نشان کرد: بخشی  از دفاعیات خود را در مجلس  تند تند و بخش دیگر  را با آرامش کامل خواند در واقع صحنه را صحیح  مدیریت نکرد البته دسته‌بندی‌های مجلس هم در این مورد تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/

 وظیفه دولت پس از رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار