شهردارشاهین شهر خبر داد:

افتتاح و بهره برداری از 200 طرح عمرانی شهرداری شاهین شهر

شهردارشاهین شهرگفت: 200 طرح کوچک و بزرگ عمران شهری در 26 ماه اخیر در شاهین‌شهر بهره‌برداری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین امیری دیشب در نشستی با اعضای شورای اسلامی دوره چهارم شاهین‌شهر اظهار کرد: 200 طرح کوچک و بزرگ عمران شهری در 26 ماه اخیر در شاهین‌شهر بهره‌برداری شده است.

وی افزود: این طرح‌ها در این مدت با حضور معاون رئیس‌جمهور، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان، افتتاح شدند که  نشانه  تلاش، همکاری و همفکری شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده است.

امیری اظهار داشت: با وجود موانع و مشکلات نقدینگی در شهرداری شاهین‌شهر با همدلی، صفا و صمیمیت بین شهرداری و شورای اسلامی شهر، اعتباری بالغ بر 3600 میلیارد ریال برای تأمین طرح‌های  شهری جذب شده است.

شهردار شاهین‌شهر با بیان اینکه مسؤولیت‌های محول شده به افراد امانت بوده و نباید دلبستگی به آنان داشت از همه معاونان، مدیران، مدیران عامل سازمان‌های تابعه، کارکنان و کارگران شهرداری قدردانی کرد.

اسماعیل فرهادی عضو شورای اسلامی دوره چهارم و منتخب دوره پنجم و رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز در این جلسه گفت: از شهردار شاهین‌شهر که با وحدت و هماهنگی توانست در مدت 26 ماه شهرداری و به تبع آن شهر را به خوبی اداره کند تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام روح‌الله بیدرام رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر هم گفت: تلاش شورای اسلامی دوره چهارم شهر خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و ایجاد بستری برای توسعه و آبادانی شهر بوده است.

گفتنی است، در این جلسه اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر، دیدگاه‌های خود را در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و نقش اثرگذار شهرداری شاهین‌شهر در ثمر نشستن طرح‌های عمران شهری تشریح کردند.

 

انتهای پیام/م

بهره برداری از طرحهای عمرانی شهرداری شاهین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار