ضرورت راه اندازی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد در ریگان

ریگان یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته شرق استان می باشد که نیازمند فعالیتهای جهادی در زمینه های مختلف است.

ضرورت راه اندازی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد در ریگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ریگان با دارا بودن بیش از 90کانون فرهنگی هنری مساجد توانسته بیش از هزاران جوان را در فعالیتهای فرهنگی مشارکت دهند .

در این شهرستان وجود 90کانون فرهنگی هنری مساجد راه اندازی دبیر خانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان از ضروریات می باشد .

به مناسبت روزجهانی مساجد همایش کانونهای فرهنگی هنری مساجد با حضور مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان در بخش مرکزی شهرستان ریگان برگزار شد .

امام جمعه موقت ریگان در همایش کانونهای فرهنگی هنری مساجد بخش مرکزی شهرستان ریگان با تبریک روز جهانی مساجد گفت: در جریان انقلاب اسلامی ایران نیز ، مساجد به عنوان یکی از عوامل مؤثر و مهم در ایجاد و شکل گیری نهضت اسلامی و زمینه ساز گسترش ، تعمیق و تثبیت این جریانات و تحولات انسانی بوده است.

حجت الاسلام جعفر ریگانی تصریح کرد: در شهرستان ریگان در زمینه های مختلف استعدادهایی نهفته است که کانونهای فرهنگی هنری مساجد این استعدادها را شکو فا سازند .

وی تصریح کرد: شما مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد افسران جنگ نرم هستید که با تلاش خود در زمینه فرهنگی نقشه های شوم دشمنان را خنثی سازدید .

در همین زمینه حسین میرزاده رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ریگان گفت: تمامی کارها وفعالیتهایی که در روستاها صورت گیرد بر محور مساجد باشند .


 میرزاده عنوان کرد: زیر بنای تمام توسعه ها توسعه فرهنگی می باشد که تا کنون اقدامات خوبی در زمینه فرهنگی در شهرستان ریگان صورت گرفته است .

وی گفت: در شهرستان ریگان بیش از 90کانون فرهنگی هنری مساجد وجود دارد که راه اندازی دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان از ضروریات می باشد .

رئیس اداره فرهنگ وارشاد واسلامی ریگان بیان کردشما مدیران با دست خالی فعالیت می نمایید که این یک اقدام جهادی بزرگ می باشد .

میرزاده افزوددر ریگان مساجد به عنوان سنگرهای فرهنگی از فعالیت خوبی در زمینه های فرهنگی برخوردار می باشند .

وی با اشاره به اینکه مساجد مامن نوجوانان باشد بیان داشت شهید حججی محصول پاک وعصاره مساجد است وامروز دشمنان از وجود چنین جوانانی وحشت دارند .

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ریگان با اشاره به اینکه هزاران نوجوان در کانونهای فرهنگی هنری مساجد فعالیت می نمایند تصریح کرد: با توسعه کانونهای فرهنگی هنری مساجد بر تعداد این افراد افزوده خواهد شد .

میرزاده با تاکید بر اینکه مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد به اولویتها بپردازند افزود: نو اوری در فعالیتهای فرهنگی را در اولویت قرار دهید .

وی با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر خم بر برگزاری هر چه باشکوه جشن های غدیر توسط کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان تاکید نمود.

دبیر ستاد غدیر شهرستان ریگان با گرامیداشت روز جهانی مساجد گفت : کانونهای فرهنگی هنری مساجد در برگزاری هر چه باشکوه برنامه های غدیر در شهرستان با بنیاد غدیر شهرستان همکاری نمایند .


حجت الاسلام محمد مالکی با اشاره به برنامه های غدیر شهرستان ریگان بیان داشت: مسابقه بزرگ غدیر به همت کانونهای فرهنگی هنری مساجد برگزار خواهد شد .


انتهای پیام/س

 

امام جمعه موقت ریگان: مساجد ریگان سنگرهای فرهنگی اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار