اختصاص تسهیلات به عشایر خراسان شمالی

مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال ۱۸ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات به خانوار عشایراستان اختصاص‌یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمدرضا قلی پور مدیرکل امور عشایر استان گفت: از ابتدای امسال تسهیلات بانکی کم‌بهره به عشایر استان اختصاص‌یافته که تاکنون ۱۰۰ خانوار عشایراستان برای دریافت این تسهیلات به بانک معرفی‌شده است.

وی افزود: این تسهیلات کم‌بهره در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال خانوار عشایری استان و نیز برای خرید علوفه و پرواربندی دام، توسعه زنجیره تولید گوشت و بخشی به‌منظور جبران خسارت‌های واردشده به علوفه دام به عشایر به آنان پرداخت می‌شود.

قلی پور بابیان اینکه این تسهیلات با بازپرداخت پنج‌ساله و سود چهار درصد به عشایراستان پرداخت می‌شود، تصریح کرد: این تسهیلات از پنجاه میلیون ریال تا ۱۵۰ میلیون ریال متناسب با نیاز آنان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به این که این تسهیلات به خانوارهایی که در کلاس‌های آموزشی پرواربندی شرکت کنند و گواهینامه دریافت کنند تعلق می‌گیرد،تصریح کرد: امسال تلاش می‌کنیم از محل صندوق توسعه ملی برای پرواربندی به استان اعتباری اختصاص یابد.

انتهای پیام/آ

پرداخت تسهیلات با سود چهار درصد به عشایر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.