امنیت سایبان رشد سرمایه های انسانی و اجتماعی جامعه

فرمانده انتظامی استان امنیت را سایبان رشد سرمایه های انسانی و اجتماعی جامعه دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان از امنیت به عنوان مهمترین مسئله جامعه یاد كرد و افزود: در سایه امنیت، تكامل سرمایه های انسانی و اجتماعی جامعه محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امنیت شاخص ترین نعمت برای هر جامعه است، اظهار کرد: امروزه نیروی انتظامی در خدمت مردم و پناهگاه و مورد اعتماد مردم است.

سردار مظاهری برقراری نظم و امنیت بدون مشاركت مردم را امری محال عنوان کرد و گفت: در این راستا نیروی انتظامی توانسته با عملكرد مثبت خود زمینه جذب اعتماد و مشاركت عمومی را فراهم کند.

وی امنیت را سایبان رشد سرمایه های انسانی و اجتماعی جامعه دانست و گفت: هنگامی كه روح و جسم مردم در آرامش و آسودگی باشد، قوای ذهنی و جسمی آنان در راه شكوفایی مادی و معنوی بكار بسته خواهد شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر رشد و تكامل جامعه با تمام توان و با همكاری گسترده سازمان ها و مردم، محیط را برای مجرمان و مخلان نظم و امنیت، بیش از پیش ناامن خواهد كرد.

وی اظهار کرد: همفکری و همیاری اقشار مختلف مردم با نیروی انتظامی، راهکاری اساسی برای ارتقای امنیت عمومی و کاهش ناهنجاری ها در جامعه می باشد.

سردار مظاهری همچنین افزود: خدمت در نیروی انتظامی صرفا بخاطر جلب رضایتمندی مردم و برای حفظ و برقراری امنیت و آرامش در جهت رشد توسعه همه جانبه ، كار بسیار بزرگ و ارزشمند است.

رئیس پلیس باب الرضا(ع) در ادامه مساله نظم و امنیت را، به عنوان یك ضرورت حیاتی برای جامعه بشری دانست و خاطرنشان کرد: بدون وجود نظم و امنیت، امكان توسعه پایدار جوامع نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/آ

امنیت شاخص ترین نعمت برای هر جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.