«حکمت‌های تقوی» به چاپ سوم رسید

همزمان با ایام شهادت امام محمدتقی (ع) چاپ سوم کتاب «حکمت‌های تقوی» روانه بازار نشرشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ کتاب «حکمت‌های تقوی» دوازدهمین جلد از مجموعه «راه زندگی» است که به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین «جواد محدثی» به رشته تحریر در آمده است.


محدثی در این اثر به به ترجمه و توضیح ۴۰ حدیث از امام جواد (ع) پرداخته است؛ از ویژگی‌های این اثر که برای نخستین بار در سال ۱۳۸۹ توسط به‌نشر و منتشر شد، می‌توان به تبیین ۴۰ موضوع اخلاقی و اجتماعی با ترجمه‌ای روان همراه با توضیحی مختصر و استفاده از اشعاری متناسب در لابه‌لای مطالب اشاره کرد.

در واقع نویسنده در این اثر، ۴۰ سخن حکمت‌آمیز برگرفته از احادیث حضرت جوادالائمه (ع) را همراه با توضیح مختصری بیان می‌کند که این امر بهره‌وری از این احادیث را افزون‌تر می‎کند.

ابزار عمل، ارکان توبه، استمرار در کار، اصلاح مردم و دفع بلا، بازتاب رفتار، بازی‌های روزگار، تکیه‎گاهی، چون خدا، ثمرات نیکی و احسان، توفیق خدمت به مردم، چرا نفاق و دورویی، چهار حکمت نغز، در پناه حمایت خدا، روش نصیحت کردن، زمانه خوب و بد، سکوت سودمند، همنشین بد، یاوران ستم، معیار ازدواج، صلاح و فساد اخلاق، گوهر اخلاص و ... را می‌توان به عنوان برخی از عناوین این کتاب برشمرد.

به‌نشر (انتشارت آستان قدس رضوی) چاپ سوم کتاب «حکمت‌های تقوی» را در قطع رقعی منتشر کرده و با قیمت ۷۵ هزار ریال در دسترس عموم مخاطبان قرار داده است.

شایان ذکر است مجموع شمارگان چاپ قبلی «حکمت‌های تقوی» ۴۸۰۰ نسخه بوده که در چاپ سوم این اثر ۱۰۰۰ نسخه به تیراژ آن اضافه شده است.

انتهای پیام//ف.ج
 

انتشار چاپ سوم حکمت های نقوی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.