۲۴۵ مدرسه آماده حضور دانش آموزان بیجاری درسال تحصیلی جدید

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار گفت:بیش از ۱۲ هزار دانش آموز با حضور در 245 مدرسه در روستا و شهر این شهرستان سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛غلامرضا جعفری  از اغاز سال تحصیلی با حضور بیش از  ۱۲ هزار دانش آموز خبر داد و گفت: ۱۲ هزار و ۱۰۰ دانش آموز شهرستان بیجار با حضور در ۶۳۵ کلاس درس و ۲۴۵ مدرسه در روستا و شهر سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار  از افتتاح مدرسه پورکاووس خبر داد و افزود:مدرسه خیر ساز اصغر پورکاووس با ۶ کلاس درس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان که زیر بنای آن ۷۷۰ متر است و در مدت ۹ ماه به اتمام رسیده اول مهر افتتاح و آماده پذیرای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید است.

جعفری  از رشد ۳۵ درصدی دانش آموزان شهرستان بیجار در کنکور سراسری خبر داد و اعلام کرد: در سال تحصیلی گذشته تعداد رتبه های زیر ۱۰۰۰ در شهرستان بیجار ۲۳ نفر بود در حالی که این آمار در کنکور امسال به ۲۶ نفر رسیده است.

وی افزود: در کنکور سراسری امسال با توجه به جمعیت دانش آموزی شهرستان بیجار رتبه اول استان را در بین مناطق ۱۶ گانه از لحاظ کیفی کسب کرده است.

مدیر آموزش و پرورش بیجار درپایان گفت: در حال حاضر ۴۰ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان بیجار به علت فقر فرهنگی و مالی در حال ترک تحصیل هستند که این مهم نیازمند کمک خیرین است.

انتهای پیام/م

ثبت نام و سازماندهی بیش از ۱۲ هزار دانش آموز درمدارس بیجار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.