دشت مدال توسط پیشکسوتان کشتی گیر مازندرانی

روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور با مدال آوری مازندرانی ها همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر سه گروه به پایان رسید و رقابت‌های دو گروه دیگر کشتی آزاد و ۵ گروه کشتی فرنگی نیز امروز برگزار می‌شود.


در گروه A. و در وزن ۶۲ کیلوگرم عبدالرضا رستگار از فارس اول شد و ذبیح اله مافی از قزوین دوم و محسن امین الروایا از اصفهان و سیاوش رهنورد از آذربایجان غربیدر مکان سوم ایستادند.


در وزن ۷۰ کیلوگرم نورالدین رجبی از مازندران بر سکوی نخست ایستاد و هادی جمشیدی آذربایجان غربی و امیر جعفریان و فرزاد غیاثی از گلستان در جایگاه بعدی ایستادند.


در وزن ۷۸ کیلوگرم هم قهرمانی به کشتی گیر مازندرانی رسید و سید عبدالرضا رضوی با پیشتازی از حریفانی از همدان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی بر سکوی نخسا ایستاد.


امیررضا امیریان ۸۸ کیلوگرم شعبان غفاری در وزن ۱۰۰ کیلوگرم دیگر مازندرانی‌های قهرمان در این رقابت‌ها از گروه A. بودند.


در گروه B. این رقابت‌ها هم رضا اکبرپور در وزن ۷۰ کیلوگرم، سید سعید صیاد منش در ۷۸ کیلوگرم و محمد زرین کمر در وزن ۸۸ کیلوگرم، مهدی شفیعیان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم طلایی‌های مازندرانی گروه B. بودند.


در گروه C. اسماعیل فرضعلی پور در وزن ۶۲ کیلوگرم سوم، در ۷۸ کیلوگرم کاظم نریمانی اول و در ۸۸ کیلوگرم هم حسن جعفریان همگی از مازندران به روی سکوی رفتند.


انتهای پیام/آ


درخشش پیشکستوتان کشتی مازندرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار