آشوری: هدفمان حضور قدرتمند در مسابقات جهانی است

دبیر فدراسیون کاراته گفت: برنامه اصلی فدراسیون حضور قدرتمند در مسابقات جهانی رده های پایه است.

محسن آشوری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان، بیان کرد: فضای فدراسیون کاراته بسیار آرام است و تمام برنامه هایی که در تقویم ورزشی داریم پشت سر هم در حال اجرا است و هدفمان حضور قدرتمند در مسابقات جهانی رده های پایه کاراته است که آبان ماه به میزبانی اسپانیا برگزار می شود.

او افزود: امیدوارم باز هم با همدلی کاراته کاهای کشورمان شاهد افتخار آفرینی و درخشش تیم ملی کاراته ایران در رقابت های جهانی باشیم.

آشوری در مورد بدهی های فدراسیون عنوان کرد: کلمه بدهی خیلی مناسب نیست. باید در نظر داشت مدیر قبلی فدراسیون بنابر ضرورت های لازم بودجه ای را هزینه کرده است که اکنون مسئولیت رفع آن بر عهده ما قرار گرفته است.

دبیر فدراسیون در ادامه بیان کرد: در تلاش هستیم بر اساس اولویت های کاری فدراسیون، با مدیریتی که در هزینه و بودجه است مشکلات مالی فدراسیون را با برنامه ریزی مرتفع خواهیم کرد.

او در مورد مطالبات داوران گفت: داوران کاراته بی ادعا هستند و تا کنون فدراسیون را در تمام مسابقات یاری کردند و تا این لحظه هیچ یک از داوران برای دریافت مطالبات حضوری به فدراسیون مراجه نکحرده است و به دنبال پرداخت بخشی از مطالبات آنها هستیم.

دبیر فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی رده های پایه کاراته در مسابقات جهانی با کسب مدال های خوش رنگ افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/

بخشی از مطالبات داوران پرداخت خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار