تشییع پیکر مطهر 11 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در گیلان

پیکر مطهر 11 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در گیلان تشییع و به خاک سپرده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان امروز گفت : پیکر پاک 11 شهید گمنام دفاع مقدس از 31 مرداد تا 9 شهریور در 5 شهر گیلان تشییع و به خاک سپرده می شود.

سرهنگ رسول جلایی افزود : فردا همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) 2شهید گمنام 20 و 23 ساله که به ترتیب در سال 62 در عملیات خیبر و سال 63 درعملیات بدر به شهادت رسیدند از ساعت 10 در دیلمان تشییع و در پارک شکوفه این شهر به خاک سپرده می شوند.

وی با بیان اینکه رشت هم پنجشنبه هفته کنونی میزبان 2شهید گمنام است گفت : این 2 شهید 21 و 19 ساله به ترتیب سال 65 در عملیات کربلای 4 و سال 61 در عملیات والفجر1 به شهادت رسیدند از ساعت 10 تشییع و در بوستان ملت این شهر به خاک سپرده خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه تالشی ها نیز از 3 شهید گمنام استقبال می کنند گفت : این شهدا 22 ساله ، 21 ساله و 20 ساله هستند که به ترتیب سال 61 در عملیات محرم ، سال 65 در عملیات کربلای 4 و سال 63 درعملیات  بدر به درجه رفیع شهادت نائل شدند از ساعت 10 سه شنبه 7 شهریور همزمان با سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) در بخش اسالم شهرستان تالش تشییع و در پارک شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده می شوند.

سرهنگ رسول جلایی اعلام کرد : مردم انقلابی و شهید پرور رضوانهشر نیز همزمان با شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) میزبان یک شهید گمنام 20 ساله هستند که سال 67 در عملیات تک دشمن به شهادت رسید.

وی افزود : این شهید گمنام در پایگاه پدافند هوایی پونل رضوانشهر به خاک سپرده  می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد : صبح پنجشنبه 9 شهریور هم در تالش 3 شهید گمنام 28 ،20 ساله و 22 ساله که به ترتیب سال 63 در عملیات بدر، ، سال 62 در عملیات خیبر و سال 65 در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیدند تشییع و در پارک شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده می شوند. 

 

انتهای پیام/م.ع

گیلان میزبان11شهید گمنام دوران دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.