مهاجری: همیشه دیدار با استقلال سخت است

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: تیم فوتبال استقلال بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و میدانیم دیدار سختی در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده و نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران گفت آبی پوشان تهرانی از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم.

وی در ادامه گفت: من چند روز پیش با یکی از همکاران شما صحبت می‌کردم. ما همیشه خوب بازی می‌کنیم، اما چون بازی مقابل سرخابی‌های پایتخت بُعد رسانه‌ای بهتری دارد شما هم بازی ما را بهتر می‌بینید.

مهاجری تصریح کرد: بازیکنان ما هفته گذشته فوتبال خوبی ارائه دادند و قابل دفاع بازی کردند. هرچند نتوانستیم از گل خودمان محافظت کنیم و بازی به تساوی کشیده شد، اما من این نوید را به شما می‌دهم که فردا بازی ما نتیجه را هم به دنبال داشته باشد. همچنین این نوید را می‌دهم که بازیکنانم فردا با بازی خوب‌شان همه را سورپرایز می‌کنند. البته ما وقت زیادی برای تمرین و ریکاوری کردن نداشتیم، استقلال 24 ساعت بیشتر از ما استراحت کرده و از تهران هم تکان نخورده، اما ما نه تنها 24 ساعت کمتر استراحت کردیم بلکه از مشهد به تهران آمدیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: البته ما برای به تعویق انداختن بازی نامه زدیم و تلاش کردیم، اما متاسفانه سازمان لیگ با ما همکاری نکرد. همچنین در یکی دو بازی گذشته ما به لحاظ داوری هم لطمه خوردیم، اما خوشبختانه فردا داوری بازی را قضاوت می‌کند که با بودن او دو تیم می‌توانند تمرکز خودشان را روی بحث فنی بگذارند و نگرانی نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما یک بازیکن جدید به نام اسماعیل نظری را به تیم‌مان اضافه کردیم و با توجه به شناختی که از او داریم امیدواریم که بتواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: مرتضی منصوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، بابک حاتمی هم که چندین بازی به دلیل پارگی رباط صلیبی کنار ما نیست. البته وضعیت حاتمی بهتر شده است و تا نیم‌فصل می‌تواند به تیم برگردد. او زانوی خود را تازه عمل کرده و فعلاً تحت نظر پزشکش است، اما در ادامه می‌تواند در کنارمان باشد.

مهاجری خاطرنشان کرد: شما باید همیشه نگران باشید، چرا که اگر نگران نباشید، ضربه می‌خورید. ما پنج گل تا این لحظه دریافت کردیم که به نظر کارشناسان در دیدار مقابل نفت آبادان در شرایط آفساید دروازه ما باز شد. در یک دیدار دیگر داور می‌توانست قبل از صحنه گل بازی را متوقف کند. ما فقط هفته گذشته دو گل مقابل استقلال خوزستان خوردیم که قابل دفاع نبودند. به طور کلی از نظر تئوری این دو گل را به بازیکنان‌مان نشان دادیم و نکات لازم را به آنها گفتیم و امیدواریم که از این پس اشتباهات‌مان به حداقل برسد.

 انتهای پیام/

صحبت های مهاجری پیش از دیدار مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار