منصوریان: مربیان جوان را دریابید/ با فضای بی سوادی در فوتبال مشکل دارم

علیرضا منصوریان پیش از دیدار مقابل پدیده به سئوالات خبرنگاران در خصوص وضعیت فوتبال و تیم استقلال پاسخ داد.

منصوریان برای برد وارد میدان می شویمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پدیده گفت می‌دانیم بازی سختی را مقابل تیم پدیده داریم اما فقط به کسب سه امتیاز فکر می کنیم.

 منصوریان در ادامه گفت: به تیم فوتبال پدیده خوش آمد می گوییم‌ فردا بازی مهمی داریم و امیدوارم با کسب هر سه امتیاز شرایط خوب خود را ادامه دهیم تیم فوتبال پدیده روند خوبی داشته است این تیم را آنالیز کردیم بازیکنان پدیده یک بازی خوب مقابل سپاهان اصفهان داشتند و توانستند با ۴ گل حریف خود را شکست دهند تک تک نفرات این تیم را می شناسیم و تعدادی از آنها هم در تیم ملی امید شاگرد من بوده اند تیم منظم و منطقی است ما هم شرایط خوبی داریم کادر فنی تیم پدیده را آنالیز کرده است تیم قابل احترامی است امیدوارم با کسب پیروزی در این دیدار شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

وی در خصوص وضعیت امید ابراهیمی گفت: امید از هفته گذشته تا به تو شده است اما در این دیدار جزو لیست ۱۸ نفره ما نیست و اگر در آینده به فرم ایده‌آل برسد که می رسد به مرور به ترکیب تیم می‌رسد.

منصوریان درخصوص غایبان استقلال در مقابل پدیده گفت: در دیدار فردا فقط محسن کریمی را در اختیار نداریم و پادوانی هم جزو لیست ۱۸ نفره ما است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص فاصله زمانی بین دیدارهای نیم فصل گفت: مد طبقه ای در خصوص فاصله زمانی بین بازی ها نداریم می دانیم از چه روشی باید استفاده کنیم که شرایط بدنی بازیکنان حفظ شود لازم است ریکاوری خوبی انجام دهیم در این خصوص باید بگویند مربیان باید سطح علمی خود را بالا ببرند و بدانند چه تمریناتی را در دستور کار خود قرار دهند.

منصوریان در مورد ان هواداران استقلال گفت: هواداران بعد از خدا پشتوانه اصلی ما هستند لازم نیست صحبتی با هواداران داشته باشم اگر داخل استادیوم باشند با انگیزه جلو می رویم و دست آنها هم می بوسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در جامعه ما نگاه به مربی جوان خوب نیست باید این نگاه تغییر کند من با این نگاه جامعه مشکل دارم. بیست سال پیش آرزو داشتیم یک ست از تیم والیبال ژاپن بگیریم، اما الان دنبال پیروزی مقابل کوبا هستیم. آن روزی که فغانی بهترین داور جهان شد نگاه تغییرکرد. نسل ما آرزو داشت یک بار دیگر بتوانیم یقه کره جنوبی را بگیریم. من با فضای بی سوادی فوتبال مشکل دارم. در جامعه ما فقط دنبال جزئیات می‌رودند و کلیات را نگاه نمی نمی‌کنند. در جلسه فنی تیم بودیم که تیم والیبال کره مقابل ما نشسته بود. از بازیکنان پرسیدند تیم کره است یا ژاپن و بچه ها گفتند فرقی ندارد ما آنها را می بریم.

او ادامه داد: بعد از این کنفرانس رویه ای دیگری در پیش می‌گیریم. این نگاه از سمت شما و آدم‌های بی سواد می آید که مربی جوان ایرانی نمی تواند. مطلبی در یک روزنامه  می‌خواندم با سردبیر روزنامه صحبت کردم و گفتم در یک سال گذشته یک نفر را هم نفرستادی ببینی درست تمرین می‌کنیم یا نه سخت ترین روزمربیگری دو روز بعد از مسابقات است مگه ممکن است تیمی که در آن جباری رحمتی و غیره را داشته باشد و تمرینات غلط برگزار شود و به آنها اعتراض نکنند. در حال حاضر فضای مبارزه با مربی جوان ایرانی وجود دارد یک عده بی سواد در فضای مجازی مطلبی را پخش می کنند شما هم به آنها کمک می می‌کنید در حال حاضر لازم است سکوت کنیم از خبرنگاران گله ای ندارم اما در برنامه های تلویزیونی چند بار کارهای خوب دیده می‌شود اما کافی از یک بی اخلاقی اتفاقی افتاد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همین بی اخلاقی جز خبرهای تاپ می شود در سایر کشورها شخصی که اشاعه یک کار غلط را انجام می دهد به مردم نشان می دهند. جزئیات بی ارزش دیده می‌شود اما کلیات خوب دیده نمی شود شما باید یکجا استپ کنید. اگر به خاطر داشته باشید زمانی که تلفن همراه وارد شده بود اگر خانم این موبایل دستش بود همه تعجب می‌کردند این یعنی فضای بی سوادی زمانی برزش کاران وب سایت زدند و اعلام کردند قصد دارند با مخاطب در ارتباط باشند که برخی خبرگزاری ها گفتند اینها خود را می گیرند این بی سوادی است امروز هم این مشکل را دارید این کارهایی را که ماه انجام داده این مربی خارجی و چشم رنگی انجام می‌داد می‌گفتند چه ها که نکرده است این پوسته و فضای خطرناک را امیدوارم رد کنیم.

علیرضا منصوریان در پایان گفت: برای تیم فوتبال پرسپولیس ایران آرزوی موفقیت می‌کنم ما در فوتبال کشور با پرسپولیس رقیب هستیم اما در رده بین الملل مشترک المنافع هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
همه بیسواد فقط شیشعلی خان سواد داره اونم از نوع شیش تاییییییییییییییش
آخرین اخبار