بیرانوند: کیانوش رستمی در اردوی شمال شرکت می کند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: کیانوش رستمی همراه با سایر ملی پوشان در اردوی سه هفته ای شمال شرکت می کند.

بیرانوند: کیانوش رستمی در اردو شمال شرکت می کند/ باید در رقابت های ترکمنستان نتایج خوبی بگیریمبه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محسن بیرانوند درباره برگزاری اردوهای تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: از جمعه هفته جاری اردوی سطح دریای تیم ملی وزنهبرداری در مازندران آغاز میشود. قرار است سعید علی حسینی در این اردو به جمع ملی پوشان اضافه شود. کیانوش رستمی هم همراه ملی پوشان به شمال می آید و در این اردو سه هفته ای شرکت می کند.

او درباره احتمال رکوردشکنی سهراب مرادی در رقابت های داخل سالن آسیا گفت: درمورد تمام وزنه برداران طبق برنامه پیش می رویم و شرایط خوبی داریم. اولویت ما کسب طلای مسابقات داخل سالن از سوی سهراب مرادی است اما نیم نگاهی هم به رکورد شکنی داریم.

بیرانوند افزود: با توجه به حذف ایلین ایلیا از جدول رکوردهای جهانی، سطح رکوردها پایینتر آمده است. از طرفی سهراب مرادی توانست در اردوی ورزقان شش کیلومتر بالاتر از رکوردهای جهان وزنه بزند. با این وجود تمام مسائل بستگی به شرایط مسابقه و آمادگی مرادی دارد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره دلیل غیبت محمدرضا براری در اردوهای این تیم گفت: براری به تازگی از بند آسیب دیدگی رها شده و نمی خواهیم به او فشار وارد کنیم چراکه این امر بار دیگر منجر به مصدومیتش می شود.

بیرانوند درباره وضعیت لیگ وزنه برداری تصریح کرد: برگزاری لیگ برای اطلاع مربیان تیم ملی از وضعیت وزنه برداران به آن ها کمک زیادی می کند. البته برخی تیم های دولتی به تشخیص مسئولان حاضر نشدند که در لیگ وزنه برداری شرکت کنند. البته حضور تیم های خصوصی مانند بیمه رازی سبب می شود تا ملی پوشان بدون تیم نمانند.

او درباره اولویت تیم ملی وزنه برداری در رقابت های داخل سالن آسیا گفت: به دنبال مدال و امتیاز در این رقابت ها هستیم. با توجه به اهمیت مسابقات ترکمنستان باید عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته باشیم چراکه در صورت ناکامی احتمال دارد فدراسیون دیگر با من همکاری نکند.

انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند درباره برگزاری لیگ وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار