مرحله نخست لیگ وزنه برداری؛

صدرنشینی سهراب مرادی در دسته 105 کیلوگرم

مرحله نخست لیگ وزنه برداری در دسته 105 کیلوگرم با قهرمانی وزنه برداری المپیکی کشورمان به پایان رسید.

صدرنشینی سهراب مرادی در دسته 105 کیلوگرم/حضور قهرمان المپیک در سالن مسابقاتبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در دومین روز رقابت های هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان و مرحله دوم لیگ جوانان (یادواره شادروان محمدعلی فلاحتی نژادقهرمان جهان و آسیا) دقایقی پیش با برگزاری رقابت های جوانان و بزرگسالان در دسته 105 کیلوگرم به پایان رسید.

برهمین اساس در رده سنی جوانان 6 وزنه بردار از تیم های ملی حفاری، نور همدان، نیروی زمینی ارتش و عقاب با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان محمدرضا ملکی از تیم نیروی زمینی ارتش با مجموع348 کیلوگرم به مقام نخست این مرحله از پیکارهای لیگ جوانان نایل آمد.

همچنین در رده سنی بزرگسالان سهراب مرادی،علی هاشمی،نیما آقایی،مناطق نفت خیز جنوب و عقاب حضور داشتند که در نهایت سهراب مرادی عضو تیم بیمه رازی و قهرمان المپیک ریو 2016 با مجموع 407کیلوگرم مقتدرانه در صدر هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان باشگاه های قرار گرفت.

همچنین در حاشیه برگزاری این مسابقات کیانوش رستمی قهرمان المپیک ریو 2016 برای دیدن این مسابقات به سالن همایش های ایرانیان آمد که به محض ورود به سالن مورد تشویق حاضرین قرار گرفت.

انتهای پیام/

صدرنشینی قهرمان المپیک ریو در هفته نخست لیگ وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار