امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه پارک علم و فناوری یزد، جهاد دانشگاهی استان و مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران

تفاهم نامه همکاری سه جانبه ما بین پارک علم و فناوری یزد، جهاد دانشگاهی استان و مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران به انعقاد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ تفاهم نامه همکاری سه جانبه ما بین پارک علم و فناوری یزد، جهاد دانشگاهی استان و مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران، روز دوشنبه ۳۰ مردادماه به امضای احمدرضا فقیه خراسانی؛ معاون فناوری و نوآوری پارک یزد، سیدحسین میرحسینی؛ معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی استان و رامین زارع؛ مدیر مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران رسید.

در نشستی که در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه برگزار شد، معاون فناوری و نوآوری پارک یزد اظهار داشت: جهاد دانشگاهی و پارک علم وفناوری یزد اهداف و ماموریت‌های مشترکی دارند که این عامل می‌تواند به همکاری‌های بیشتر این دو مجموعه منجر شود.

احمدرضا فقیه خراسانی ادامه داد: رصد مشکلات استان و تلاش برای یافتن راهکاری نوآورانه برای رفع آن یکی از اولویت‌های اصلی پارک یزد محسوب می‌شود.

وی افزود: پارک علم وفناوری یزد در تلاش است جایگاه صنعتی استان یزد را ارتقا داده و بتواند نقش خود را منطبق با ماموریتش در این زمینه ایفا کند.

معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی استان نیز در این نشست اظهار داشت: انتقال تکنولوژی همراه با دانش فنی یکی از مسائل مهمی است که تا کنون در کشور مغفول مانده است در حالیکه توجه به این مهم می‌تواند از اتلاف زمان و هزینه تا حد زیادی جلوگیری کند.

گفتنی است در پایان مقرر شد کارگروهی متشکل از ۵ نفر به نمایندگی از طرفین تفاهم نامه به منظور اجرای آن تشکیل شود و موضوعات مورد توافق طرفین عملیاتی گردد.

انتهای پیام/ص

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.