رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

گرایی، عبدولی و صالحی زاده در گروه شانس مجدد

رقابت های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز(شنبه)در شهر پاریس فرانسه آغاز شد.

گرایی، عبدولی و صالحی زاده در گروه شانس مجددبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) با برگزاری اوزان 71، 75 ،85 و 98 کیلو گرم در سالن اکورود هتل آرنا شهر پاریس فرانسه آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس و در وزن 71 کیلوگرم محمد علی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان رفت و توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد این حریف بگذرد وی در دور بعد با نتیجه 7 بر یک اوریک نیکوگوسیان از فرانسه را مغلوب کرد اما در دور چهارم با نتیجه 6 بر 3 مقابل فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال گرایی به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه باید با برنده رسول چونایف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان و کشتی گیر دومینیکن کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر به مصاف پاول لیاح از بلاروس می رود تا با برتری بر این کشتی گیر در دیدار رده بندی مقابل کاتاراگا نایب قهرمان جهان از مولداوی قرار بگیرد.

در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان با نتيجه 2 بر يك شكست خورد و با توجه به حضور اين كشتی گير در ديدار فينال، عبدولی به گروه بازنده ها رفت وی ابتدا در اين گروه بايد با ماخات يرژيپوف از قزاقستان كشتی بگيرد و در صورت غلبه بر اين كشتي گير در مرحله بعد به مصاف كاراپت چاليان از ارمنستان برود تا در صورت پيروزی بر اين حريف در ديدار رده بندی با كازبك كيلوف از بلاروس روبرو شود.

در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ایویداس استانکوویچ از لیتوانی با نتیجه 7 بر 5 پیروز شد، وی در دور بعد با نتیجه 3 بر یک اریک آپس از استونی را مغلوب کرد. نوری در دور چهارم به مقابل ویکتور لورینچ دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا از مجارستان با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل دنیس کودلا دارنده مدال برنز المپیک از آلمان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 98 کیلوگرم مصطفی صالحی زاده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، وی در دور دوم مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را داشته باشد.

در وزن 98 کیلوگرم مصطفی صالحی زاده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، وی در دور دوم مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان با نتيجه 3 بر يك مغلوب شد و با توجه به حضور اين كشتی گير در ديدار فينال وی براي كسب مدال برنز ابتدا بايد با تريسی هانكوك از آمريكا كشتي بگيرد و در صورت پيروزی بر اين حريف در مرحله بعد به مصاف ريوازی نادارشويلی از گرجستان برود و در صورت غلبه بر اين كشتی گير در ديدار رده بندي با رستم آساكولوف دارنده مدال نقره جهان از ازبكستان كشتي بگيرد.

انتهای پیام/

گرایی و عبدولی در گروه شانس مجدد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار