فرزانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

افزایش ۴۰ درصدی سرانه مدارس در سال ۹۶

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش اعتبارات برای سرانه دانش آموزان در سال ۹۶ خبر داد.

حسین فرزانه معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص وضعیت پرداخت سرانه دانش آموزی در مدارس دولتی برای سال آینده عنوان کرد: در بودجه سال ۱۳۹۶ مصوب شده که دو افزایش خاص برای سرانه‌های آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مبالغ مربوط به ردیف‌های سرانه نسبت به سال قبل با افزایش حدود ۳۰-۴۰ درصد مصوب شده است، همچنین از محل ردیف درآمد‌های مالیاتی نیز مبالغ جداگانه‌ای برای این امر در نظر گرفته شد.

معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: البته هر دو مورد بستگی به میزان تخصیصی دارد که سازمان برنامه و بودجه اعلام می‌کند.

فرزانه عنوان کرد: به طور کلی سه نوع سرانه در مدارس وجود دارد که شامل مجتمع‌های شبانه‌روزی، مدارس روستا مرکزی و مدارس عادی بوده که با توجه به شرایط اعتباری برای هر کدام از ردیف‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: برای امسال افزایش مبلغ سرانه از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ۲هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که تا کنون به طور میانگین ۳۷ درصد آن تخصیص پیدا کرده است و تا پایان سال به تدریج مابقی اعتبار پرداخت خواهد شد که امیدواریم تخصیص ۱۰۰ درصدی برای سرانه مدارس داشته باشیم.

انتهای پیام/

سرانه مدارس سال ۹۶ چقدر است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
دروغه ما که ندیدیم .....
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۱۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
سال گذشته برای هر دانش آموز دوهزارتومان برای یکسال به حساب مدارس واریز کردید!!لااقل به مردم راست بگید تا حداقل کمک به مدرسه بدن نگن دولت میده!!پول آب و برق و تلفن و... با کمک مردمی واریز میشه
Iran (Islamic Republic of)
خضیراوی
۱۵:۳۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
چرا دروغ میگین؟!!!!
چه سرانه ایی چه کمک سرانه ایی
سال تحصیلی 95/96 تمام شد سرانه ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
دکان باز کردند دکان
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۰۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
همش دروغه مثلا کل سرانه یک سال یک دبیرستان درسال دومیلیون تومان شاید بشه
آخرین اخبار