حل مشکلات راه روستایی شرق استان؛

واگذاری اسناد مالکیت به فهرجی ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: به‌زودی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اسناد مالکیت به مردم شهرستان فهرج واگذار می شود.

واگذاری اسناد مالکیت به فهرجی هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدمهدی بلوردی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: واگذاری اسناد مالکیت به مردم مهمترین مسأله در بحث زیرساخت شهرستان است بر همین اساس آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در راستای رفع مشکل این اسناد اعلام میکنیم.

وی افزود: با توجه به زیرساخت مناسب و اقدامات انجام شده بهزودی در کوتاهترین زمان ممکن اسناد مالکیت به مردم واگذار میشود، اما باید دانست، واگذاری این اسناد به مردم یک کار شاخص و ماندگار به شمار میرود.

فرماندار فهرج نیز در این جلسه که به منظوربررسی مشکلات راههای روستایی شهرستان محروم فهرج برگزار شده بود، با اشاره به اینکه امسال اعتبار ویژهای در حوزه راه و شهرسازی برای شهرستان در نظر گرفته شده اظهار کرد: ۳ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت راههای روستایی اختصاص یافته است.

وی افزود: باید در روند اجرای عملیات روکش آسفالت راههای روستایی در سطح شهرستان فهرج تسریع شود.

نژادخالقی با اشاره به آسفالت راههای پنج روستا فهرج با استفاده از قیر رایگان و مشارکت دهیاریها اظهار کرد: اهمیت واگذاری زمین و صدور اسناد مالکیت از ضروریات توسعه شهرستان فهرج است، بنابراین با توجه به مسائل و مشکلات شهروندان در زمینه این اسناد خواستار تسریع در رفع مشکل واگذاری آنها هستیم.

دراین جلسه مسائلی چون خطرساز بودن راههای روستایی و نیاز به بهسازی وتسطیح برخی راههای عشایری تاکید شد.

انتهای پیام/ح

اسناد مالکیت روستایی در فهرج واگذار می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.