۳۶۵ واحد مسکن روستایی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی از افتتاح ۳۶۵ واحد مسکن روستایی در استان خراسان شمالی هم‌زمان با فرارسیدن هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  علی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با اشاره به صدور پایان کار ۳۶۵ واحد مسکن روستایی از اول اردیبهشت‌ماه گذشته تاکنون در استان، اظهار کرد: این واحدها بااعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اهدای اسناد مالکیت به اهالی سه روستای خراسان شمالی، احداث ۲۰ پروژه سمت توسعه روستایی در شهرستان‌های گرمه و جاجرم و افتتاح واحدهای خانوار دارای دو معلول در شهرستان‌های راز و جرگلان، فاروج و اسفراین را از دیگر برنامه‌های بنیاد مسکن استان برای هفته دولت برشمرد.

محمدی افزود:سه طرح هادی نیز آماده بهره‌برداری است که هم‌زمان با هفته دولت در روستاهای فیروزآباد اسفراین، پیر شهید شیروان و قزل‌حصار سفلی در شهرستان گرمه اجرایی می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی از افتتاح ۱۰ پروژه آسفالت روستایی نیز طی این مدت خبر داد و گفت: از آسفالت بالغ‌بر ۱۰۶ هزار مترمربع از معابر روستایی بهره‌برداری می‌شود.

محمدی عنوان کرد: برای پروژه‌های قابل‌افتتاح بنیاد مسکن خراسان شمالی در هفته دولت، اعتباری به میزان هشت میلیارد و ۴۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه شده که با افتتاح این پروژه‌ها درمجموع چهار هزار و ۱۲۱ خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

افتتاح 10 پروژه آسفالت راه روستاهای خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.